画質 高画質

酔っ払い人狼のpiくん。
ウィーってやるのほんと可愛かった…

0 4

さんの線画をお借りしました!
自分以外の人が書いた線画を塗るのは初めてだったので、めちゃめちゃ楽しかったです⸜( *´꒳`*)⸝💞

piくんのお顔が美しい_:(´ཀ`」 ∠):

0 1

パルスさんの企画に参加させていただきますᕙ( ˙꒳​˙ )ᕗ
wrwrマガジン表紙のpiくんめちゃくちゃかっこいいよねっていうアレ🙌🙌
問題等あれば教えてください💦

1 32

素敵な合作に館の主piで参加させて頂きました!
肖像画イメージで描いたのですが楽しく描けたので満足ですᕙ( ˙꒳​˙ )ᕗ✨✨

2 38

ahhh! i've been waiting for a twewy sequel for years!
i need to know! why can we play as pi face?

0 4

Aaaaaand while I'm here might as well share these tiny Tiger & Bunny fan arts I keep forgetting to post. I did them a while back for my Pony Island contests prizes....and if you don't play PI ya have no idea what I'm talking about, but ah, enjoy them anyway.

0 2

お誕生日おめでとうございます!けろっPiちゃん&かえるさん好きとのことなので…いつも素敵なイラストありがとうございます!ヨシタカさんにとって幸多き年でありますように~!

0 2

piクミン3
🦊ぽんとmoしぃのFAをまとめて描きました。
デフォルメはあまり描きなれていませんがやれるだけはやってみました。

0 2

วันนี้วาดหนังเรื่องโปรดได้ 3 เรื่อง
The Queen's Gambit/ Life of Pi/ The truman Show

3 5

Male Xuan Ji & Female Xuan Ji, Both sexc~
HAHHAHA~

0 2

ヘルメットわからなかったから描かなかったけど初描きpiくん

0 4

Ahoe! call me Pi
Eu faço uns desenhinhos e pretendo fazer comics um dia

1 2

I’ll start:

Hi, I’m PI-Dye (Or Eily), and I’m a teen artist and animator who loves creating stories and characters! Here’s some of my favorite art pieces!

0 3