画質 高画質

Happy Bae-lentine's Day

74 356

little update of the character i'm working on! currently struggling my way through making the hat, using zmodeler 🥲

0 1

タールマンの溶け溜まりが偶然ハートになっちゃった
っていうのをどうしてもバレンタインにやりたくて😋
(これは可愛いよ・・・)

4 15

BaeRyS exchanging gifts. 🎲💎 🎁
Bae got her key caps and IRyS got her Boost Juice gift card lol

I commissioned my first art for Valentine’s Day by the amazing ! Thank you so much for such amazing art!

128 572

Happy to share that the Herman the hermit crab made it to the Substance Magainze. Here is a little article about the process: https://t.co/sj6jQce23e

32 292

Did a observational workshop . This is a sculpt study in Zbrush of a Lion fountain by Henri-Alfred Jacquemart

1 12

3年前のものと比べるとかなりマシになっている。今とはZBrushの持っている機能も、マシンスペックも異なるが、それでも今見るとこれはない。何もかもが駄目だ…今日作ったものも3年後に見た時、同じように「これはないわ…」となれば良いのだが。

4 27

うろおぼえでマスエフェクトのリージョンくんをスカルプト。答え合わせしたら全然違いました。ごめんね、リージョン。
ZbrushのCurveTubeが使いづらすぎてブチ切れながら作りました。

1 1


I think she's got a problem

2 7

ウチヤマさんのZBrushチュートリアル本を買ったので久しぶりにデジタル粘土こねた!顔だけだけど、東リベの灰谷蘭(梵天の姿)~操作とブラシ覚えたらあとは立体造形力鍛えるしかない過酷なソフトじゃん…

0 7

CPU換装の効果を確認すべくZBrushとKeyshotを久々にいじる。どちらも速くなっている気がしなくもないが、正直よくわからない…CPUよりも保存先をSSDに変えた効果のほうが全然でかい。SATAでも違いが体感できる…

3 33