画質 高画質

piくん(デジになったよ)
よくよく考えたらpiくん「?」ってなったことあったっけ?

0 3

見てくれ!!!
可愛くね!?(自画自賛)

昨日のヤツpiくんだけ!

0 5

なんの動画やったっけな…物陰で拍手するpiくん…

0 18


お題【パpiコ】CP:アルジャン
はい、半分こっ!

29 84


お題: パpiコ アルジャン
夏の海にてアイスを食べる2人。「何で口の周りに付くんだこれえ??」「(たぶん普通の人ならこぼさんけど)む…難しいもんだね」心の中で手を合わせるアルミンであった。

1 9

Commission I ordered from the amazing It's for a noir style fic I'm writing with Dominator as a PI!

2 7

HAPPY BIRTHDAY !!! 🎉🎉 Thank you for your e pi c content and I cant wait to see what else you have for us! Also congrats on 7 mil, can't wait till you reach 8 mil like in 3 days or some shit!!

10 32

このpi君を描かせてもらいました〜〜!楽しかったーーー❤☺️ https://t.co/Di00WUGnJd

1 13

I drew this Ferris wheel yesterday and finally finished inks and colors on my Galactum PI and Silver Higgins piece.

4 36



ちょっとそこの人、わいの絵見てかない?

7 62

Jodya se pou grafiss mwen an. Pi bon grafis peyii a ok😤. Annik panse a on bagay lap bawoul ou pa menm bezwen dil nn Panse selman.. Alo c’est toi le plus fort

9 32

I dropped a Ferris wheel, Galactum PI and Silver Higgins for & , and a kick in the face as comparator for mine & ’s new outing with , Saint Raguel 2. Big, weird day.

5 12

Have some remake from Pi-✨

1° pic is from 2020-08

2° pic is from 2020-03

Hope i improved (? úwu/

1 13