画質 高画質

FF外から失礼します。
基本デジタルで描いてます。
最近はiPadが壊れたのでアナログです……

0 4


レミリア以外はiPad
1時間とかで描いて大量生産したい

8 19

私のキャラクター ミレニアルのアントロ カートゥーン ルックの作成が完了しました。

プログラム:

デバイス: iPad Pro 11 M2 2022 鉛筆第2世代

1 1

Terminé de crear un aspecto antro de dibujos animados de mi personaje Millennial.

programa:

dispositivo: iPad Pro 11m2 2022 Lápiz 2da generación

1 1

iPad買って初めて描いた絵が出てきたので描き直してみた

2019▶︎2023

5 12

iPadで初めて描いた〜
グラデーションマップ使えないの悲しい〜!

0 0

Procreate 2019 vs 2023

Look at that improvement :D I cant find a clear file of that first one because i used a friend’s ipad for it. https://t.co/qj0fqgKE8Q

8 147

実はiPadが届いたんです(૭ ᐕ)૭

0 9

I drew these in 2021, sorry for my immature skill😂, I haven't use ipad to draw yet at that time.

66 292



すっかりめっきり韓国ドラマ「怪物」jwdsアカです。ムは行けん。。。今年度は頑張ってクリスタをますたーしたいです。今んとこiPadのProcreate 愛用中。
全人類買って読んで欲しいのは代表作「青春ソバット」小学館刊
BLです。昔は漫画アナログだった。

24 75

Aubrey doodles I did on Ibis as I wait for my iPad to restore my procreate files 🙃

14 140

got so excited to get my ipad back that i drew a big piece on the plane

86 775

Damn! I wanna gonna sweet out a promo but Nari killed it.

users get some FREE brushes!

https://t.co/cVg89vi8RB https://t.co/T5ZxSxAlww

1 3

i’m cleaning out space on my ipad here’s a bunch of really badly cropped doodles of them

155 906

2020後半
特別給付金でiPad買ったら世界が変わった。アベちゃんだいすき

2 12