画質 高画質



KINOKO vs TAKENOKO

What's your choice?🤔

255 1779

相変わらずウルトラマンのマスクは難しい…。

3 36

sorry for all the random art stuff im doing besides 2d art lol, just exploring

Attempted to learn a little zbrushcore and sculpting since id like to get into avatar making one day

I *would* like the full version of zbrush but that do be like $900

9 76

【chaos the council - CHAOS】

647 3868

[ウサギ怪人(續---)]
頭部が続く--

0 4

Streaming again, if you're interested. Got some detailing to do and I'm going to set the hands up for posing. ZBrush.

Also if you're curious about that trashy Nvidia eyegaze function I'll show you what it does. It's not good.

0 20

ほぼ完成👏だいたい7日でできました。
バランスよく仕上がったので満足😊
色を塗ってみようかな?それともプリンタで出力してみようかな?

10 24

Apparently I wasn't using the right hashtag, so I changed it 🎲🎲🎲

I won't be deleting the one I tweeted yesterday. I'll put the link down here.

23 83


オリジナルから「ユキアネサ」完成しました✨時間は約10日ほど 日本の北の方に住んでる雪女の末裔を簡単にイメージして作りました 作品名は方言からとりました👍傘好き

13 68

Readjustment 🎲
アスペクト比と色調を再調整してみました。こっちの方が好きかも

3 11