画質 高画質




混血のカレコレチャンネル登録者数100万人突破記念イラスト1 カゲチヨ
___俺はクズだからなぁ___

22 76

"Redemption" is now listed!

10 ed.
6,66 xtz

Do we wear a mask to get redemption? 🎭

Link in the first comment.

12 65

Ca se voit que je suis fatiguée. J'ai oublié le plus important ce matin !!

THE FIRST SLAM DUNK au cinéma le 26 juillet. DAY ONE je suis dans la salle (et en AVP si y en a une !).
Attention je risque de chanter l'ED de 10-feet 🤣

0 6

I made this flier for my (Ed Sunspot) first show of the year, Playing with and Fleeting Breath in Lexington at the Green Lantern on March 24th.

4 109

1 Hour until I accept the top 5 offers on !

In the final moments, Anon "tz1TG9wx...m5QCT" takes the lead with a 21 XTZ offer!! Thank you so much 🧡

• The rise of the wind • 5/5 ed. • Link bellow •

5 17

"Redemption" is now minted and will be list at 8.30 pm CET.

10 ed.
6,66 xtz

Do we wear a mask to get redemption? 🎭

8 41

I'll Take Care Of You
Me ×

8/11Ed_ 0.035 $ETH

https://t.co/fUM1lx7H0Q

🖤🫀👁

0 1

DX3rd「Regenerated Renegade」
FHマーセナリーの“オズワルド”で参戦しました!マリアクロスロードでご一緒したセルリーダー、ウィリアムさんとのタイマンでした🥳こっそりOPから用意しておいた布石をEDで回収できたPLはにっこりです
GMあんこさんありがとうございました!!

1 8

三日目、ED1でシナリオクリアありがとうございました!!
みんなで帰ってこれた……良かった……おれたち最強ってワケ……!!!
ずっとずっと仲良くあれ!ありがとうございました!!

0 3

「スススス」全生還ED_SSS
めちゃくちゃ楽しかった!銭ゲバキャライキイキ演じられました!!!

KP/silver
HO1/狐塚 金也(こづか きんや)/めとほるみん
HO2/幽出 クズ(かすで くず)/こがっち
HO3/月毛倪々 嘔吐鱶内(ゲッゲゲイゲイ ゲボフカナイ)/だるおーかみ
HO4/那須 与一(なす よいち)/大崎

2 8

GM! 🧜‍♀️🛼☕️

I’m crazy about pinks & purples!
How bout’ you?

💜Trippy Pop! 1/1 Ed.

1 10

OctoPeeps is sold for 3.0 Polygon🎉

Seller: 0xf9e84654fce40cb5be4fd1631e159f44ad09b87b
Buyer: 0x411a06991450c994c6754a320c07fb83f524ed67

Follow & join our fam!
More info at https://t.co/jddHNHS3QA

1 5

DEGEN ALERT! TOONZ bought for 0.52 ETH by 0x0ed32c from 0x2e5db0 https://t.co/P0BPuAZvop

0 0

「リアと宝石の旅」(喫茶ひふみ)クリア
楽しくていいゲームでした
トゥルーEDは情報開示無いと無理だった
あと戦闘きつくて一対多なのに状態異常多過ぎ

7 21