画質 高画質

一日使って1280x1080を800x600に変換できたぁ。
色々削った部分もあるから、明日からはUI部分見直さなきゃ……

0 5

キャラサンプル作ってまーす。
UIデザインもするのだ😆

0 0

Lâu rồi mới được vẽ anh Kim ☺️
Trùi ui thật sự gương mặt ảnh đã quá siêu thực rồi nên mình không thể vẽ nó semi-real hơn được 🙁

102 185

same, but there's no way ui-mama would accept me as her son

0 5

Looking less cursed! The dialogue system can now handle cutscenes, NPC dialogue, and object inspection. I also adjusted the text-box to change position in relation to the player. Now to adjust the save system again!

0 9

That’s before I redid my ui hair

0 0

uiさんのうさぎちゃんとっても好きです🤍🐰

1 7

5年ぶりぐらいにdeemoをインストールしてみたら、UIが色々変わっている上にパックがめっちゃ増えていた

0 0

Mon plus grand souhait pour le nouveau film DBS c'est d'avoir l'Ultra Instinct, imaginez-vous juste l'UI avec l'animation du précédent film Broly ? Je tremble rien que d'y penser.

0 5

Quebec 🇨🇦 indie is hiring a UI Programmer for an unannounced action-RPG with a colorful and eccentric 2D aesthetic.

This is a full-time, remote-friendly, & long-term contract role. 🛰

Open to pulp-free and low-to-high-pulp candidates. 😄

🧃 https://t.co/IPHeZ1nZRH

8 15

🇺🇸FLORIDE: AUJOURD’UI DANS NOTRE RESTAURANT FAVORI LA SERVEUSE AVAIT LE SOURIRE ... ELLE NOUS A SERVIS SANS MASQUE GRÂCE À LA LEVÉE DES DERNIÈRES RESTRICTIONS PAR NOTRE GOUVERNEUR RON DE SANTIS

174 491

Lil sneak preview...
Also behind the scenes at my custom UI bar along the top, and favorite brushes at the bottom

2 29

最近のスクショにもバリバリ使ってるUI非表示SSのやり方
あとはタッチしたときのアレがけせれば満点ではあるんだけどね〜 https://t.co/TBF4hlDAR8

0 4

Ui bonsoir 👀 ptit exemple de ce que je fait !

0 0

「お金を稼がなきゃ男に戻れない!」の要パスワード化に合わせてセリフの一部過激化、BGM・UIの変更、END実績の全セーブデータ共有化等遊びやすさの改善を行いました。パスワードをご存知で未プレイの方はぜひ!
https://t.co/CemZahDDQG

0 7

twitter "open for a surprise era" OUT! annie cropless mobile ui era IN!

2 2

When at the training camp, after Azusa claims to have not brought a swimsuit, Ui and Jun gang up on her and go through her bag (Possible artwork loosely based on it?)
Ui dodges being the singer by bringing up a comment made earlier to her.

1 8

かぶちゃんと縦縞は旅にでている
もっと早くibisをiPadで使っておけばよかった すごい楽
クリスタは素晴らしいんだけどUiが合わなすぎたったよ

10 143

⚠ 10 tips & tricks pour FIGMA (by ) / Certains sont pas mal, je vais les installer de suite !

👉 https://t.co/kunh2YvBHQ

0 0