画質 高画質

This Beyblade X's Shark Edge is suitable for Gura-chan🦈

99 507

扉絵とかで使えそうな雰囲気

7 68

GPUの廃熱で部屋は灼熱だが…

1 45

It was a good experience and rinsed mentality but overall a pain. I feel refreshed and will start sketching out some new things and then to color and polish in my tablet in a few days. I really appreciated all the support you have given me for the past few months! Thank you! :)

0 6

意外とカンタン!ギュッと押して、楽しい押し寿司♪ 
 
https://t.co/ZNppe4wvc3

26 196

水浴び
まだまだ暑い日が続きますね…

5 84

\(`・ω・´)/ おはようございます!!!
きょうは『石炭の日』らしいですね!!!

2 27

Stable Diffusion SDXLでロゴを作成。ロゴというよりステッカーっぽいな。
めちゃめちゃ時間がかかるから、正直スペック不足を感じる

1 2

「私の左アッパー結構痛いよ?…試してみる?」
みたいな。
柔らかいカラダ、硬い拳、痛いパンチ…
みたいな。(「みたいな」って言えばいいと思ってるな)

28 153