//=time() ?>
Avui és el #DiaInternacionaldelaFamília! Com que els #avis hi tenen un paper molt important, a la família, volem recordar l'homenatge que @EugeniaMorer els va fer al #CavallFort 1326. https://t.co/zhHfU0aWou
Una Jordina que per tradició avui és la reina republicana del dia i, estima les roses, els llibres i els dracs. Ella em representa com a icona d’aquest dia. Feliç Santa Jordina i Sant Jordi. Regaleu llibres, rosers -és vida- i, respecteu i 💜 els i les animals humanes o no.
Cuidar el nostre jardí, avui, és un acte de
bogeria. Sana, necessària, innegociable
follia
(+ versos bojos: https://t.co/JtkWw9gKDT)
#FridaysForFuture #Castelló
Hem actualitzat la Carta Històrica de BCN! Fa més de 4 anys es va posar online el 1r doc que explica la història urbana a través de 26 cartografies. Avui presentem una nova versió millorada amb + continguts i que sentim clau en la divulgació del patrimoni https://t.co/RRcLHEVR2m
Estudi preliminar al que encara li falta moooolt color.
.
Avui fa 85 anys Jane Goodall i com ja feia temps tenia pendent de dibuixar personatges als que admiro, qui millor que ella per començar.
Científica, activista i una de les expertes en ximpanzés m… https://t.co/WrPFkM4RXo
Avui La Inestable 21, presenta el seu nou espectacle: “Pols”. L’estrena es durà a terme a les 19:30 hores, a la Sala 1 del @teatrescorxador
Il·lustració i cartell de @SoniaAlins i @JuanjoBarco #lleida @paerialleida
Avui, al Què Fem? d'@LaVanguardia, entrevisto a @tineta92, una jove barcelonina que ha debutat amb "Starman", un magnífic còmic ed. per @SapristiComic que combina naturalisme i fantàstic amb un grafisme d'inspiració japonesa: https://t.co/RtLMjhNZkh
Al Quèfem? d'avui parlem de totes les novetats del COMIC BARCELONA, que enguany ret homenatge a Stan Lee, Popeye, Tintín i Astèrix @COMIC_bcn @AnaGalvan666 #37COMICBCN @PaniniComicsEsp @SapristiComic @autsaidercomics @eccediciones @SalamandraGraph
Avui 4 de febrer aniversari del naixement de Rosa Parks. El 1955 es negà a cedir el seient a un home blanc a l'autobús, com qualsevol persona negre devia fer segons la llei. #desobedienciacivil #rosaparks #civilrights #amazingwomen #dignity #dignitat #illustration #polserra
1/2 🍶 Una de les novetats del Carnaval de l’entitat és la Botella de Carnaval, un recipient per beure la Manxada sense por a que la beguda s’ompli de plomes 🐓 Avui presentem la il·lustració 🎨 que caracteritzarà la botella, realitzada per @minguelljordi.
Exercici d'avui a l'@Escolajoso (curs d'il•lustració infantil). Master-class de @creativewilfred
Què heu fet, avui, vosaltres?
Jo rescatar un #ratoliu petit que ben despistat corria per casa. Ni tan sols a la cuina o al rebost, sinó per la sala🤦♂️
L'he deixat a fora, prop del cubell del reciclatge orgànic.
🤔En podria fer un conte, d'això...😅
#cosesdeviureapoble #ratolí
És el moment de fer #LaRevolta. @aguerosraquel ens parla avui dels guerrers mallorquins de @TimothyLlompart. Quin guerrer sou vosaltres?
"L'infant té dret a l'esbarjo, al joc i a participar en les activitats artístiques i culturals" 👶 👦🏾 👩🏻 Avui, dia dels #DretsDelsInfants us recomanem el 7è #FestivalDau del joc que tindrà lloc a la @FabraiCoats i a diversos #CentresCívicsBCN 👉 https://t.co/oawiSdA0W9
També avui, a la @LlibreriaProleg presentació del joc de cartes infantil amb dones que NO apareixen als llibres d'història i que haurien de fer-ho. Un joc de cartes creat per @herstoricas i Autores de Còmic, amb 30 dones dissenyades per 30 il·lustradores. 19h!
#BCNAntimasclista
Recordeu que avui a les 12 del migdia tenim la darrera activitat de #lasetmanadelalbum Rocio Bonilla ens presentarà l'àlbum EL MEU ÓS GRAN, EL MEU ÓS PETIT I JO, dibuixant en directe.
Us hi esperem!
Avui, dia de #TotsSants, recordem als que ja no hi són amb aquest “Enterrament al camp” que #Picasso va fer quan tenia 19 anys. #twitart
Ja feia dies que volia posar-m'hi...i fins avui...que complicadet tot plegat. A partir d'aquest i fins a finals de mes espero poguer anar pujant il.lustracions de la tardor que ja es comença a notar...
.
#sketching #tardor #esquirols #ardillas #squirrels… https://t.co/NIO2GKD53y
Amb "Ep, no badis!" @CombelEditorial hem iniciat avui a @BiblioRoquetes les lectures en veu alta #AraLlegeixesTu
Treballem els hàbits.