画質 高画質

The expected message...
An illustration I did a few weeks ago, I really like how it turned out. All my drawings I do in Clip Studio Paint.
Follow me to make more drawings.

0 3

CLIP STUDIO PAINT 生活14日目

乗算のレイヤーを使うのがいいのか...
オーバーレイのレイヤーを使うのがいいのか...

0 2

お絵描き。
続き。

0 5

悪魔ちゃんの恋は実るのか。
魔狐さんはあくまで彼女を部下として見ていますが、真摯な気持ちは多分伝わっています。
去年はリュノワール。おすそわけ。
今日はミントちゃん。青りんご派。
  

0 1

Maybe I should start reposting old art so I'm not going silent for like a month at a time 🥹

2 14

立ち絵。まだまだ寒いですね・・・

0 3

Zumito de Maracuyá ⊂⁠(⁠´⁠・⁠◡⁠・⁠⊂⁠ ⁠)⁠∘⁠˚⁠˳⁠°

Oc creado a la fuerza para (?

7 22