画質 高画質

迷わずiPadでスクショ📸
完全に予想外

0 0

2年前▶︎1年前▶︎最近
iPad買ったのが2年前だ!!
(それまで絵を描くことはほぼ無かった)

23 108

ipadでモデリングしたアザラシの赤ちゃん(テスト)

2 13

過去の絵に色つけただけ
iPad描きやすい〜〜

0 6

隙をついて塗ってるので本当ミリしか進まないんだが(リビングでiPad出せない)、、これは塗り終わるのか!?😂

0 22

First drawing using my iPad and procreate! I'm praying this comes out ok!:3

14 116

おはみる🔆

見てー!れべぜろeggに入った僕🥚
昨日の夜久しぶりにIbis paint使って雑に試し描きしてみた🎨✍

ipad買ってからProcreate使いこなそうと頑張ってたんだけど、結局Ibis paintが好きだった😇

今日は久しぶりの朝から晴れ☀️
楽しんでこー!!!!

3 24

I would have wanted to draw something cooler but my ipad died lmao have this extra sketch tho 🤭

0 3

iPad 使ってますか?って質問いただいたので、スマホ(iPhone)とタブレット(iPad )でのイラストの見え方の違い貼っておきます。

11 61

一昨日だったんだよなあΣ(・v・)

今年はなかったんで大昔の桜絵を
後一枚夜桜絵がiPadからは出てこない…
前は年一は桜の絵をあげる人だったのに:ฅ^-ω-^ฅ:

関係ないけどNEOKETでの音声会話に飢えてる https://t.co/0L4rhM2oHG

6 53

Yo! Just switched from drawing on ipad to PC. And wow, i like it, but it's hard))

2 2

Drew this on my cousin's ipad a while ago 👍
It's so weird to not use a finger lol

0 2

oh also i drew shirase and yuan om the school ipad too

7 43

Bram i drew on the school ipad

29 106

Going through my Tumblr for older art. This is one of the first digital pieces I did when I got my screen tablet 5 years ago ♡ since working with both my tablet and my iPad, I feel like I've improved quite a bit in the digital world! 🙂

2 10

🌸Finally uploading this after having it on my ipad for WEEKS It's Elsje from and I just love her design (*´ω`*) she also made me rich if u played the game u know what I mean;3 royal curry is amazing><🌸
Comms: https://t.co/4imGzGpleZ

0 15