画質 高画質

"Some people call me a polar bear!"
...
"...Okay."

92 178

Couple icons for the jooheon to your changkyun

6 28

🎁[gift] WE ARE HERE in AMSTERDAM

sticker freebie!! I will give these on Amsterdam concert day (July 3rd), please look forward to it! I hope to meet you 💖

LOCATION: TO BE ANNOUNCED ON CONCERT DAY

58 161

MONSTA X、日本デビュー2周年おめでとうございます!
日本オリジナルの曲もとても好きです‼️個人的PICKは「BLACK SWAN」です。
そして、実は、今日は私の誕生日です。大好きなモクネの特別な日と同じ日って本当に嬉しい😊運命を感じました💓

0 1

超超超超アウトですけど!!
4周年おめでとうございました!


恥ずかしいから真夜中トウカッ

2 20

Happy anniversary to the loveliest boys 😭😭😭😭💕💕💕

413 815

기현이 하나 형태 겨우 그렸는데 515되겠네
뭐 한 2025년쯤에는 완성하지 않겠어요?



9 27