画質 高画質

hello Ms. Hakos and fellow Brats, I have a proposition for a new emote

70 482

parece que a armadura vai sofrer umas mudanças pra ficar mais imponente, voltando a ideia do começo do projeto haha

0 22

눈에서 비이이이이이이이이잉임~~~~~~~~
제작시간 두시간
이거 친구들 보여줬더니
나가라... 어떡하면 좋아? ... ㅁㅁ이 취업 할 수 있어?... 등등 온갖 모욕을 받았다.
3D선생님한테 꼭 보여주라고 한다. 내가 못 할 줄 알아 !? 보여드리고 명예를 찾아 오겠다.

2 10

I wonder where the little guy went. Guess we'll never know 👀
https://t.co/BDZuhno60p

16 87

A sketch from an idea of wanting to make waframe inspired stuff

0 3

久々にZbrushやってみたー

0 9

IRyS brought Baelz cheese soda! Would you like to try some, she got extras! 🐭🧀
(o゜▽゜)o☆

12 40


お気に入りっていうか今年全然作ってなくてこれしかない🥹
順にblender、Zbrush、Vroid、maya。mayaのセミリアルはなんか怖くなったから再掲したくなかったけど枚数が足りなかったw
来年は何かリクエストあったらくださいがんばる😂

5 45

ずっと顔こねこねしてる

0 3

Awesome sculpt created in by Khoa Nguyen (first-year student).

We're expanding! You can now study at Adelaide, Melbourne & Sydney!

Find out more: https://t.co/tOmwEp2DgU

0 2