画質 高画質

And this is the one I forgot to put on twitter, I know I am annoying.

12 102

a little cute rat for Christmas 🐁🎄

3 12




Bae's best physical trait
TUMMY and THIGHS😳

359 2878

シン・ゴジラ第4形態、取り敢えずこんな感じかな。
冬休み中に分割して、年明けに出力予定です。

5 38

em 2017 meu primeiro boneco completo, e meu ultimo boneco completo em 2022

0 3

【JOBS】
Studio51は、CG制作事業、 ゲーム開発事業、アニメ制作事業と3つの事業を展開。

長編タイトルへのアサインメンバーを大募集!
チームリーディングもお任せします!

歓迎
・Zbrush、SubstancePainter、Houdini
・類い稀なスキルをお持ちの方!


https://t.co/iPJ05OGvTV

0 4

dumping some requests that I haven't posted.

5 28

Under the Mistletoe.

I have a few ideas for other panels for the rest of HoloEN but IDK if I'll have time or energy due to work. I'll try to get them done before the new year.

17 87

髪の毛てろりさせようとしてたけどうまくできてない図。
もっとまっすぐおろした方がいい気がするけどそうすると禿げる。その隙間をどうするかなやむ。

0 4