//=time() ?>
Seedot from the 'XY: BREAKpoint' set!
Artwork by: Kanako Eo
#PokemonTCG #PokemonCards #Pokemon
(3/3) Check out my Pa'tr'eo'n for the High Resolution JPGs (5600x7000px meme, 1952x2440px individuals, both 700dpi) and the Stream Recording of this illustration~
#latexpants #vampiregirl #sexydrawing #nsfwartist #bootylicious
Greetings! I'm May, a red panda scholar🔮Here to just have fun & hang out with my Ricelings❤️
🍙Twitch: https://t.co/cxa7BAuKMo
🍙YouTube: https://t.co/5ICQiUetlY
🍙TikTok: https://t.co/Ieg5Pv7FAy
🎨Art: @/aiu_eo11
🎬Animation: @/KJOEE88
#ENVtubers #Vtuber
eo un dibujo q hice uwu, me basé en la pose por un panel de shoto en #bnha
eo @ProphecyxOffic, @FuntimeNcP y @The_Paperpals
no podía dormir ayer así que hice esto jajajsakpflkd
No one can tear down purrball fandom i guess😂 omg that tweet made me realize how strong our trust for eo doendidjd mission failed successfully for the troll
✨💐✨
So lovely to meet @viking_analog today in spaces, and wanted to thank them for collecting eo19!!
そうこう話してる内に集落らしき場所に着く
これは…何百年前の暮らしだ?
ランティス「ここは…EO1に居たときからこんな暮らしを?」
フラン「ううん…私達ハ EO1戦争で避難のため二 紅牙族に集められたから紅牙族のしきたりに従ってるんデスヨ ワタシの部族も もう無いデスカラ…」
ランティスはその姿に一瞬驚く
自分の部下にワーウルフは居るが
ワーキャットはしばらく見ていなかったからだ
いや、正確には ポルタイガーと言われるEO1の原生種族である
???「?…どうかしましたカ?」
ランティス「いや、可愛らしいレディが出てきたから驚いてしまってね…」
[Etrian Odyssey] [EO OC]
gotta... Accessorize!
more stuff for @chikomokii it took me so long to render aaa i'm eo sorry if it seems kinda unfinished i need to finish my friend commission now 🏃♀️🏃♀️🏃♀️ i need to stop procrastinating lmao #furry #fanart
i just think inupi and izana would go heel shopping together and recommend pairs to eo yk trying them on and shit
今日は出撃任務というより、遠征任務の消化に勤しみました。
EOも消化したかったなぁ…。
本日も艦隊勤務&ウマ育成お疲れ様です(`・ω・´)ゞ
おやすみなさい(˘ω˘)💤