画質 高画質


곧 2022년이 끝나가는데...
더 얼마나 그릴지 모르겠지만
1 2 < 상반기
----------
3 4 < 하반기
벨즈 그림 1번은 아이패드로 그렸지만 2 3 4는 액정 타블렛으로 그림

8 20


exchanging clothes with each other
or maybe stealing clothes from each other:p

74 536

ブンブジナ一旦完成!個人的にZbrushcore始めた理由がモンハンのフィギュア作りたいからっていう理由だったからとりあえず目標達成。もうちょい腕磨いたらボルボロスとか作りたいな

0 14

Sculpted Itto's face in ZBrush, because I'm learning it now.

0 2

Zbrush生活39日目
筋肉は良い。
筋肉を作っていると心が洗われる。
つまらぬ悩みを吹き飛ばす喝(鞭打)を入れてくれるかのようだ。

11 174

WIP and details
Tools zbrush/daz/cinema4d/ae/pr
Music by me 💖

0 6

なんとか全身できました

6 85

ポケモンばっかりやっていて半年ぶり位にZbrush、blenderでアバター作りました。
アバミュあったら出そうかな?
  

1 10

I'm not dead friends just recovering from the illness and working on commissions/school assignments!

Here's some things I've done in Zbrush for my table project, getting really close to finishing it.
Hope you're all doing well!!

4 50

Hice este cuerpo femenino hace un tiempo ya, pero toy bastante feliz de como quedo para ser la primera vez que hago uno, nose que opinen ustedes, espero les guste😁

2 5

リアルものを作るのが最近疲れてきたので、おもむろにデフォルメ綾波。

1 12

finally done~🎲🎲

45 216