画質 高画質

"Te esperaré, incluso si eso te toma toda una vida" Pero eso no significa que estés de tonto viendo como no toman seriamente tus sentimientos, aún cuando tuviste el valor de confesarlos apropiadamente. Probablemente a la mayoría no nos gustó ver a Caín se esa manera, +

4 40

I dunno about this whole thing, but here's my two cents, I guess.

Slapstick is a fine art. It might seem low-brow, but REALLY good physical comedy requires a mastery of timing, weight, and impact. T&J can still be funny in 2021.

Give 'em a chance.

11 42

doodled my sona cosplaying a certain kleptomaniac bat for a friend 🐶💎

0 4

This classic deserves better ✊🏽✊🏽✊🏽#JusticeForTomAndJerry

3 17

東京リベンジャーズ

POP-UP STOREが
渋谷PARCO 6 階 PENGUIN SOUVENIRで開催!

オンラインストアは
7/1(木)11:00〜販売開始です!
※一部商品は7/17発売開始

通販販売ページはこちらから

https://t.co/29hQ1qaVM1

 

126 763

Fachita tomandome um chocolatito com galletas, kieres? nwn

0 2

Bueno veamos ke están haciendo este dúo ☕🍃

Betzy bueno dibujando unos de sus ships favoritos

Text // weno ta tomando un pekeño descanso jugar mucho puede ser cansado 👍

2 35

Buenos dias, yo toy fachita tomandome um chocolatito, y tu? nwn

0 1

東京リベンジャーズ ビジュアル缶バッジ(和服ver.)

あみあみ10%OFFにて予約開始!

ご予約はこちらから

https://t.co/GDJOuhyufl

 

6 54

【📛新作商品情報📛】

『丸形コインケース』
『ペンケース』
『キーケース』
新作グッズの予約販売を開始しました☀️

発売予定:2021年8月下旬
🔽ご予約はこちらから
https://t.co/iEiecNrrnG

0 1

東京リベンジャーズ×グラッテ

グラッテ前ではグッズの販売もあるそうです‼️

https://t.co/P89dnkrfgc

120 413


Fashionista‼️ pure drip stop playing 🥶❄️

11 48

My favorite lesser talked about aspect of the PAL megaman releases was that the Battle Network 3 manual used art from the X series multiple times and identified Bug style as Protoman

2 11

Traced over my drawing teasing the fanfic with cleaner linework. Will be using on main acc's banner as well as my iPad wallpaper.

6 14