画質 高画質

   
1月も後半ですが、新年のご挨拶代わりに。。更新遅いかもですが今年もよろしくお願いいたします。😉

9 80

ASSETSに「シンプル枠セット4」素材を公開中です。
飾り罫のパターンの一つとして使えそうなものがありましたらぜひ😉
クリスタをお使いの方でご興味頂けましたらよろしくどうぞ!
https://t.co/YPazO1CFBi

0 4

What can I say? After all those years I still get really excited when I read, see, draw and imagined something about dinosaurs 🦖🦕#digitaldrawing

0 0

I usually work with clipstudiopaint but here's a drawing i did using ibispaint :D

0 3

fast sketch for lunar new years. something a bit more traditional looking

1 6

I’m trying to get better at backgrounds so here’s a rough attempt I made for a project I was given.

0 5


es la primera vez que hago un fondo y creo que no quedo tan mal, fue divertido el proceso de dibujo, me salí de mi zona de confort y considero que resultó bien.

Espero les guste y gracias Min por hacer este dtiys, me gustó mucho participar 🫶🏻

7 23

my part of a drawing trade i did for someone!!

1 2

Testing out Clip Studio Paint! I'm still getting used to the program, but it has a lot of cool features!!

3 7