画質 高画質

So, guys, we did it...

we made the front page of the subreddit with a meme template...again!

3 26

Did anyone say Gravity Falls Mafia AU? No? I must have heard it wrong. Anyways love the idea

0 2

Mable and Dipper! I love Gravity Falls sooooo much How about you guys?




1 9

Lo que te espera, Pacífica 🤣

📖 Cómic: (2018)

3 36

if I were a villian, i would definitely be either spinel or bill cipher 😁

2 8

fanart de no universo de

03/05/2020 24/06/2019

3 7

Aller on continue avec le 5eme ! Stanley Pines de ! Il fait partit d'un des deux qu'un ami m'a recommandé de faire et ça a changé beaucoup du type de personnages que je fais, donc c'était cool à faire ! Et puis on va se mentir, c'est le best perso de la série uwu ~

2 5

Did something fun with that doodle from the other day (inspired at this point lol)

0 3

“𝐈’𝐦 𝐧𝐨 𝐨𝐫𝐝𝐢𝐧𝐚𝐫𝐲 𝐨𝐥𝐝 𝐥𝐚𝐝𝐲!”

✿ 𝚕𝚒𝚝/𝚋𝚊𝚗𝚝𝚎𝚛/𝚜𝚎𝚛𝚒𝚘𝚞𝚜
✿ 𝚂𝚒𝚗𝚐𝚕𝚎𝚜𝚑𝚒𝚙 𝚠 𝚌𝚑𝚎𝚖

✿ 𝙼𝚞𝚕𝚝𝚒𝚟𝚎𝚛𝚜𝚎 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍𝚕𝚢
✿ 𝚂𝙵𝚆
✿ 𝙳𝙼𝚜 𝚊𝚛𝚎 𝚘𝚙𝚎𝚗 𝚏𝚘𝚛 𝚙𝚕𝚘𝚝𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚗𝚍 𝚌𝚑𝚊𝚝𝚜!

20 16