画質 高画質

I ever hated you because you slapped Hisui...

Today I do not hate you but if I see you go through the street someday I would not greet you

0 1

Since I couldn't find any good scans online, I decided to remaster the posters that came with the games. They make great banners for your steam library if your using the beta UI.

They aren't 1:1 100% pixel-perfect accurate but I think they're close enough.

240 835

Mmh~ hola chicas~♡ estoy por aqui... vamos no seais timidas...

9 61

[UI.wz]직업의 캐릭터 생성 일러스트가 변경되었습니다.

1084 559


"L'ultimo quadro che ho visto di Corot aveva suscitato in me un desiderio folle di vedere questo porto e sono meravigliato di notare... il realismo straordinario del tono"
A. Renoir

Infatti, Corot aveva capito tutto, lui...un po' meno

C. Corot
A. Renoir
La Rochelle

34 73

A mais recente e que eu gostei de fazer, foi essa daqui. É uma série que tô fazendo no meu instagram, de todas as cartas clow da Sakura cardcaptors.

0 0

[L'inspiration du soir] "L'on observe souvent que les humbles et les petites choses révèlent mieux les grandes que les grandes ne révèlent les petites." (Francis Bacon)
En hommage à Pierre Le-Tan, grand seigneur du détail, disparu aujourd'hui. So long ! 😢
"Le coquillage"

8 24

Já faz um tempinho que não atualizo aqui. Vamos recomeçar as atividades com esse fanart da Mei que fiz a um tempo atrás~
-
Been a while since I last updated here. Let's resume the activities with this Mei fanart I did a while ago~

1 6

Por cierto, con tanto esperar a que los aprobasen no los enseñe aqui. Os dejo los dos emotes que hay en el canal por ahora de Tier 1 y Tier 2 <3

0 7

C'est pour ...s'entrainer..à la colo..oui.

1 21

Hello there! Tamos aí na ilustração digital buscando sempre melhorar, vou deixar alguns dos meus últimos trabalhos aqui. Valeu por marcar . <3 Recomendações:

3 8

Une requête Patreon. Le perso vient d'un jeu mobile, c'est un candy crush-like avec des persos d'animé, oui oui.

7 27



Shisui.exe has stopped working...

Please restart system❗

2 32

On est vendredi 13 donc RT ce Oz si tu veux pas être malchanceux aujourd'hui.

27 25

working on some Diabolik Lovers chibis :D im happy with how they are turning out. here is who ive got coloured and sketched. i have 5 boys left as well as Yui. is the reason ive gotten back into Diabolik Lovers and other otome games and I am not disappointed XD

0 7

Dibuje a una amiga de mi clase y salio esto, aunque no se parezca ni al 20% de su persona, lo posteo aqui. Diviertanse este Viernes y tomen mucha agua.



3 4

preview of Poppi's UI.

Early access release in a few hours!

7 54