//=time() ?>
razones para ver stone ocean:
El outfit de anasui.
Esta basicamente usando medias de red y botas altas, pongale un top y es ariana grande.
@Meloodyy__ .... Coucou-
BADABOOM. /FUIS
(Oui. CrackShip qu'est le NatsuNa-)
+ Ton ange. uu ❤️
Artwork Entry 2019: The Fragments We Carry - Fiona Si Hui. Subscribe to our newsletter for invites to our free career development talks and networking events for artists.. See more at https://t.co/5OjxomTvLe
YAYYY!! mis primeras comisiones WUUU <3 adoro esta parejita y ADORO A HARMONY (also es la primera vez que hago nsfw y no se si deberia compartirlo por aqui... WHATEVER)
@Rechi_Art
Tá aqui...
Mas me deculpe se tiver alguma coisa errada, eu me liguei em umas partes
(É sério n tô querendo te ofender vc desenha MT bem)
@ChaoticBlood1 Hello~~ I'm Zui. I'm turning 15 soon >< I do digital arts. Mostly are OC arts. I still have a lot to learn about art btw 😊 I also so have Instagram! Username is @zuihimee
📣 Calling all UI designers! 📣 We're looking for a remote freelancer to help us out with our UI. If interested, email us at contact@voraciousgames.com! #gamedev #indiedev #gamedevjobs
Culerades
1. Pretemporada 2019
Nova tira còmica dedicada al Barça que faré quan pugui. Com a mínim una tira mensual.
En català / en español / in English
Les réponses aux tweets sont pas très visibles, du coup j'reposte les p'tit headshots que j'ai fait aujourd'hui. 👀
En proceso Goku UI.
Estoy tardando demasiado 😂. Pero ya aprenderé... Eso sí, esto es el doble de facil que dibujar y pintar a mano 😂. Hay tantas funciones geniales !
#dragonballsuper #dragonball #dragonballz #Goku #artist #art #artworks
#dbz #dbsuper #dbs #sketch #Chile
Um sketch do DTIYS da @BansheeIso
Não fiquei tão satisfeita com ele, a cor ficou diferente no celular, por isso eu vou fazer uma nova Opal :3 mesmo assim, está aqui. Já que não ficou tão ruim. Vai demorar mais vai sair outro.
#drawing #desenho
A parte questo no, non credo ci sia altro che mi possa piacere di lui. Non voglio nemmeno usare parole offensive. Mercedes, tu cosa ne pensi?
Hace mucho que no subo nada por aqui...
🎶Tomad ,una mini yo🎶
#myart #illustration
SHUN DE ANDRÔMEDA!
passei 12 horas nisso aqui. Espero que curtam <3
#cdz #fanart #shun #andromeda #toei #anime #manga #SaintSeiya
@cillatinnel mais oui... c'est ma ville Canterbury, c'est tout
I FINALLY FINISHED SUI.
I HOPE YOU LIKE IT @Inokinako_ I would literally DIE for Sui!!!! 😭😭❤️🥰😤😤😤
I drew her a bit older, I hope you don't mind...🤐
Had heaps of fun doing this!