画質 高画質

Is it again? Hello! I'm Valentina, I'm a concept artist and UI artist from Italy. I like to draw colorful things and creatures.

Artstation: https://t.co/Ge55E0bGcI
Instagram: https://t.co/3TfDAM2mlA

3 12

ROMETHAN DAY
Meus lindos bbs com direito até a colab com o ui ui

4 27

Oh hey it's day!
My name's Lindsey & I'm Currently a Sr. UX/UI Designer @ Pokémon by day, and Illustrator by night. I love cute, spooky & magic things ❤️
https://t.co/Yy1Epm4bO8
https://t.co/xOZJcJHzSZ

9 34

⭐️Hello, !⭐️
I'm Rita, a Portuguese illustrator & UX/UI designer! I focus on children illustration, but I'm also available for YA and other book covers!💫

https://t.co/tBD6lzG0SS
🌈 https://t.co/WUOCZAprDw
👑 https://t.co/xHohXGeaZL

✉️ mazedoodle.com

17 27

doodled miku on csp android!! UI is kinda packed though, and the buttons are tiny 🤪🤪

0 3

Alors quoi?
Il est +/- évident que Goku va maîtrisé l'UI à la fin de l'Arc, ne serait-ce que pour honorer le sacrifice de Merus.

Mais avant ca, par quoi peut-il passer?

Je ne vois qu'une voie:
Une sorte transfo qui mêlerait visuellement la rage saiyenne avec le pouvoir de l'UI.

1 11

ぐっさんもエロ過ぎる
FGOはエロ特化で進化し続けてるのが良い(UIは置いておいて

0 0

can i be president of the ui fanclub or is this position already taken :c

3 13

何となく ipadでクリスタ課金してみたのそっちで 。良くも悪くもPC版とUI・UXが同じですなぁ。楽しい。

0 1

ui ui Lux imperial, hora de voltar a jogar com a main

0 2

Drawing Goku UI (Battle Damaged)

0 4

Okusama ga Seitokaichou! [Ending 1]

"Ren x Ai = Equation" by Wakana Ui, is available on

🎵 https://t.co/2WQBDtPGJh
➡ More songs : https://t.co/BITkZDWLs5!

0 6

ンンンンン……!
出来るだけ邪魔なUIは取り払いましたぞ。
拙僧の拙作、どうぞお納め下され。

7 24

Don't remember posting this either so uh UI Goku

2 18


MVの方はフォントと文字サイズだけ若干いじってるってのもあるけど
こう並べてみるとだいぶUI変わっちょりますな。

ちなみにこちら、初代PS世代のゲームを再現したいという理由で解像度を640x480にしているためデフォルトでは色々ハミ出申します。
さてさて…

2 7


むうぅ…ブラウザ上のクリック操作にもスマホにも対応させる気ないから右上のアイコン消せないのが気になるなぁ。
公式サイトとヘルプを一通り見た感じだとUI周りでいじれるのがメニューの背景色だけっぽい。

…流石にそんなわけないよな……。🤔

3 2

Me everytime UI pans say..."MUI Goku ishh tuu stuurronng... his bawdy muves by itself...he even bit Jiren and Moro the Goat"😅😂

Plish...sell it somewhere else..haha

0 0

初期状態デフォルト設定クリスタからツールは増えていったんだな?とわかるようなわからんような?wwまだまだブラシの設定中途半端だしUIめちゃくちゃ探すし全然慣れてないのでまた違うテイストで描きたいですリクエストありがとうございました〜!

7 26

Ok guys so far these 3 are my only digital drawings and i want your opinion on who is your fav so far? Rt for gogeta like for ui goku comment for ssg vegeta also who should i re drawa next? Bulma swim suit broly kale vegito? Please comment down below ❤️

7 15