//=time() ?>
(ノ◕ヮ◕)ノ*.✧ Mi participación para el concurso de #Xppenlatam con la temática del Zodiaco, en este caso el chino... use el signo del Dragón para resaltar la cultura tradicional china (。•̀ᴗ-)✧
#AbsolumterrorXPPen
#digitalart #CLIPSTUDIOPAINT #Chinese #Dragon #zodiac
No...I'm not addicted....help ;-;
Come watch me and my new sidekick @Im_KIRI_ tackle more fluffy bastards here:
https://t.co/OQB3XqkbBD
https://t.co/JPaH4RwIwp
Christ on a bike! No... Christ in a boat, a very snazzy speedboat and accompanying fashioned up, one-piece, race-wear jumpsuit at that, smashing into Terry’s Soho flat. This is taken from the final episode of Get the Freebies; No 12, July 97, fittingly entitled The End.
Sigma in MvCI: “It [His Body] is one of many I have inhabited, merely a tool. I feel no... affection for it.”
Yeah? Then why did you give them all the exact same physique and face? #MegaManX
// mlp
.
oh no... jerma pony
[ likes + rts appreciated ]
#mlp #pony #mylittlepony #jerma #jerma985 #jerma985fanart #jermafanart #ArtistOnTwitter
Another kink I usually do not much with, but this one came out well as well! PAWS! 🐾
(Oh no... I think I just awoken the paw beasts of the internet :S)
Artist is @Macmuk2
Sweaty Footy Laura is @AuthorGenericus
No... Please, stop!
🔸Full version (censored, followers only)
https://t.co/lN1bPuaQyL
🔸Full version (uncensored)
https://t.co/wAWuLSsmo1
#fanart
#BANANAFISH
#eijiokumura
#zonakaryaid
#fantasy
oh,no...i'm late!! 😭
Happy Valentine's Day!! 🥺💗💗💗💗💗
#sailormoon #sailormoonfanart #blacklady #美少女戦士セーラームーン #ブラックレディ #セラムンイラスト部 #valentinesday2021
ah...oh no...i hit over 10,000 tweets...aha...
¡Feliz día de los enamorados!
Esto es... un regalo que preparé para ti...
Míralo bien... Uy, que diga... ¡¡Ábrelo ya!!
Dentro de la caja hay un dulce de chocolate que preparé yo misma. Añadí rocío de flores dulces para que quedase doblemente dulce.
Bueno... Espero que te guste.
Bueno...
Se que es un poquito tarde pero
✨FELIZ SAN VALENTIN✨ Jsjsj
Espero todos se la pasarán de maravilla en éste día, pero bueno queria hacer un detallito para una persona muy especial para mí y bueno jsjs te amo Misterio Z💕
V:De que estas hablando?
Mayo:Dijo que me alejara de ti! no vayas con el!
V:Acenix eso es vedad?
✨Acenix calla...para despues sacar esa voz...
A:...Claro que no...no se por que dice eso...
✨Toma a Victor haciendo que suelte a Mayo
A:mejor vamonos Victor
Mayo:Pero Vic-...
Trying to make a new picture for my Twitch but I'm not happy about this. I love the wings but I dunno... I want a wolf attacking or something but I just don't want something... that everyone has done?
Suggestions?
2021バレンタイン絵② GI0GI05ミストリ。
Buon San Valentino...
バレンタインって事で当然のようにミストリ絵を描いたぜ!
チョコがけイチゴだよ🍓ピス卜儿ズも居るよ。
卜リッシュさんキレイ好きだから、
口元にチョコが付いてたらほっとけない…とかいう妄想が捗る。
ウヒヒ(´Д`〃)
En este día tan romántico, me encantaría poder daros mi amor a todos, pero como eso es una imposibilidad física, por muy vasco que sea uno...
...Aquí tenéis mi efigie para que la imprimais en una almohada y os de gustirrinín.
No, no! No me lo agradezcais!
¡Feliz San Valentín!
no... my art cant be improving wht....... five finger hands.... whatever #マッドラットデッド #MADRATDEAD
Z was wandering around, thinking about something to herself;
(“Is Ireñe really Musashi in disguise...? N-No... it couldn’t be... but then would that make Master... Okita...? Is this...? No...”)
Is lost in thoughts, all alone.