画質 高画質

Já esses, não são tão antigos, mas não lembro de ter postado eles aqui.

9 34

I haven't done a proper for months, so I started something. I'll have to hand it over to for proper coloring, as I still suck at it pretty badly. But it was fun to do something different than animation and ui.

1 3

Art trade with ❤️
It's midari ikishima from Kakegurui.

6 18

from A Bureau of Monsters! 💕

Demo ver. 1.1 has been released! https://t.co/MCSgejyV9w

Updates include a revised script and small updates to the GUI. Look forward to a larger update soon! ✨

5 3

speaking of UI...

(so good 😭😭😭)

0 3

Est-ce que j'ai enfin prit le temps de nettoyer mes Tyranotaures ?
Oui.
3/9

Ils seront disponibles en mugs, t-shirt et stickers quand ils seront tous propre sur mon RedBubble !

1 6

BiChen's reaction to the incense burner dream, and SuiBian's "whatever method" of helping him..."not think about it".

*My version is SuiChen=SuiBian tops.... just ignore me if you prefer BiSui....=u=lll

1129 3973

Quase que não crio coragem pra postar foto aqui.

Bem, esse sou eu :v

3 44

I need to re-record Karui. I miss them so much.

0 5

6 : Lyon
Ennemi très attachant, on se sent peiné pour lui.
C'est un des rares ennemis de la série vraiment travaillé et ça ne le rend que meilleur.

1 4

Le film 'Dragons 3: Le monde caché' sort aujourd'hui.
Découvrez les œuvres traditionnelles ou numériques qui sont la genèse de la création des films de la trilogie dans notre exposition 'L’Épopée Artistique de la Trilogie Dragons'.

13 38

Finalmente fiz um desenho pra tweetar aqui.

3 9

Como el culero de Tumblr me jodio la cuenta pos vamos a empezar a repostear arte por aqui... Cuphead OC. No tiene nombre... Alguno en mente?

0 1

Heya! Meu nome é Miyuki. Sou bem mais velha daqui...T_T(27) e faço desenhos mangás. Ainda em treinamento.

4 24

Maqui con corona de flores xD! Demasiado cuqui...<3

3 15

Oie, sou a Poko e faço uns desenhos nada haver ae. E acho q eu não tenho amigos artistas pra por aqui. ,_,)

0 12

2/24 春コミ/ 第20次ROOT4to5 / るーしこ 東4 し25a 「ZUi.F」
槍弓/クーエミ新刊予定、エミヤがオークションにかけられます。今表紙塗ってます頑張ります〜 冬コミの槍弓本と既刊のHAと狂王弓も持ち込みます

5 30