画質 高画質

ねねちデビュー1周年おめでとう!!
2年目も突き進め〜!

23 75

ねねち一周年おめでとうございます😭❤️❤️❤️
明日のライブも動画もたのしみ!!
これからも応援します!!スキ!!

31 89

一周年おめでとうございます!!!舞台で輝いてあなたが大好きです。ずっと応援します!😭🙌


25 73

ねねち一周年おめでとう!🥳
いつも楽しい配信ありがとうございます。
ねねちの笑顔が大好きです!毎回配信を見たら元気を出せる気がする。
ねねちと出会えてよかった、これからも応援しています!🧡🧡

43 120

Super Hyper Ultra Ultimate Deluxe Perfect Shining God 東方不敗 Master Ginga Victory Strong Cute Beautiful Galaxy Baby 無限 無敵 無双 ねねち

一周年おめでとうございます!



94 318

Holomem in casual clothes and glasses [31]

Oh mighty, Nene... Great Idol, the Ina-perishable, ƎNƎN, The Great CEO of ƎNƎN, CEO of CEOs, Opener of the Nether, Wielder of the Divine Lava, Punisher of Chat, The Great Unifier, Commander of the Golden Dumpling, Sacred--

3 26

伝説の始まりに描いてたよんこまです🍑
デビューの第一声から魅力満載だったこと、まだまだ記憶に新しいですね…w

176 796

Small tribute to the wonderful OC created by , and , I know it'll never be as awesome as many drawings I see here on Twitter, but still.. Thank you guys for making such a wonderful character and series!

3 32

[FAST PO🇮🇩]

Disini ada yg tertarik sama fanmerch honkai fuhua-hos by @/Rafa_elaelaela ? Item ready, dikirim 17 agustus!

Ada genshinnya juga *last pic

Kalo ada yg mau langsung dm ya, yang nene share dibawah ini yg masi bisa diorder!

Close: 13 Agustus 19.00

13 22

Nene Kusanagi - Gifts from The Sky

5 12

Week 5 of drawing Nene (/°ロ°)/
Supa ultra simple mega ultimate Nenechi! ! !

ねねねねね

56 205

Dije que te quería dibujar en un reto y no fue el caso pues me mori yo antes XDDD
Así que aquí esta su nene JAMÓN!!!

9 25

Artwork of 奈日抽ねね [Naninu Nene] of GEMS COMPANY!!

This one is inspired by「夢見がちエクスプローラー」🎶

ねねはすごい!Go Nene!! ❤️ (田中 [Tanaka] is very cute too ☺️)

13 39

Etiquetado por:


— Wallpaper (bloqueo e inicio)
— Last song
— 7th pic
— 7 pupi mutis

•Nene&Hanako♥️
•Que alguien me diga como se supera "A little pain" porque estoy rota con esa canción:/

>No se a quién etiquetar😅 así que queda libre para quién desee intentarlo https://t.co/K9LIxLnsaW

0 5

Rui + Tsukasa + Nene Cameo - Friendship Found on the Rooftop (Mizuki Akiyama)

3 7

Hoy alguien se confundió y se pensó que Ladrillo era mi OC (supongo que bc both Henry and him son príncipes con pequitas (?), y como le quiero mucho y me hizo mucha gracia pues dibujé al nene. He cute 💖

29 35