画質 高画質

Vtubers, do you have a model that is ready to rig? Post you PNG below and I’ll pick one person to rig for Free!!



Disclaimer : the model needs to be rig ready and can/will be rejected if it is not.

2 20

Oh, we've absolutely reached Problem status. Disclaimer: I do not actually own this hat

No one stop me, actually. This is GREAT https://t.co/qAfkDmSCHq

0 7

Marrant à quel point Dragonball malgré les défauts reste un incontournable, Jojo est god tier ,hxh le seul problème c'est la vitesse de publication ,One piece tombe de plus en plus et ça va pas s'arrêter

Sinon D gray man ça date tellement, j'aimerai voir ton style sur Lenalee

0 0

Choose your fighter:
"Elijah lawayan mo ako!"
"Hendrix kagatin mo rin labi ko!"
"Pierre patungan mo ako!"
"Joss pagod na raw si Rei, I volunteer!!"

Disclaimer: The lines and illustration are not affiliated with the stories!! Fanart only!!
Artist: Leliel Riego

Available soon🤭

32 91

紅白まで後少し!

おもかげスペシャルバージョン楽しみすぎる🥰



28 370

JOYEUX ANNIVERSAIRE BIBOUNE !!! 🎂🎁
le gâteau vient pas d'une poubelle mais j'espère que tu aimeras quand même... kya 💗✨

🎨:

6 45

You even posted a ton of disclaimers and some still complain?! Why not mute words or you and move on and let you do your thing?!
I'm sorry people are shitty towards you 😔

0 3

New Opening & Ending theme song artist for NieR:Automata Ver1.1a has been announced!!

OP: Aimer 「escalate」
ED: amazarashi 「Antinomy」

The anime is scheduled for January 7.

311 3288

Aimer、2023年1月クール放送アニメ"NieR:Automata Ver1.1a"OPテーマ担当決定。ニュー・シングル『escalate』来年3/1リリース https://t.co/Zv6VjKmjhR

11 39

今年の4枚
リアル模写編 

リアル絵も数えるほどしか描けなかったな

 
 
 
 



16 164

C'est le minisode du jour ! Les discussions passionnées hautement spécifiques de Gawayn et Leïli donnent des crises d'angoisse à Cloé qui déteste le conflit. Mouna, elle, aimerait juste kiffer la vibe tranquillement. https://t.co/3598RMgN8W

3 33

J'ai du mal à dessiner en ce moment (ptit art block lezgongue) mais du coup je fais ça hehe, j'espère que ça vous plaît ✨

(J'aimerais montrer les dessins réalistes au traditionnel que j'ai fait en cours mais c'est que du nu donc on va éviter) 🌸

(Les yeux amogus aussi la base)

0 1

Merci bcp pour le tweet ! Je dessine un peu et j'aimerais bien en faire mon métier un jour 🙂

0 2

!!Disclaimer about commissions!!
I'll be busy till new years, so I'll resume and try to do all comms when I'll get home after new years!
I'll stay closed on my kofi till then, although I'll be updating all of you as the time will pass!
Thank you all for the support, as always💕🥹

1 17

j'ai 2 séries de cette mangaka,
j'aimerai bien avoir son premier manga

0 1