画質 高画質

Bom dia Tsumugi! Eu estou tomando o café da manhã agora e eu estou muito bem, e você?

0 2

Tom Y Jerry son casi toda mi infancia, fue lo mejor poder dibujarlos! ya quiero ver la película ❤️🍿

10 132

【エンディング主題歌決定!】

エンディング主題歌は、多方面から注目を集める新進気鋭のシンガーソングライター、eill()「ここで息をして」に決定!
新アーティスト写真も公開です!
楽曲は、続報をお待ちください……!

https://t.co/5R2BhMJArB

339 1800

【キャラクター紹介②】

山本タクヤ(CV:広瀬裕也)

「溝中五人衆」の一員で、タケミチの幼馴染。ロン毛が特徴的で、グループ内ではおとなしく体が弱い。

https://t.co/IC16LF9EZp

232 1252

Idk why I made protoman arms cryptic have some battle network

15 57

No context doodles of a butt, a spiral knights simp and protoman about to get bodied by regigigas

0 8

day 16 ! ✧*。
y Michelle tomando café juntas <3 .
♡.

33 446

SPLAT!! Lol.
.
Im not a fan of Archie or Riverdale, but I like pictures of Betty when she's being a mood 🤜
.

10 31

Hola a todos! Quería anunciar que estaré haciendo un stream de dibujo el día de hoy. Al fin retomando un poco los streams y conversando con uds 💜. Además regalaré un dibujo a pedido en la transmisión y otro también en este Tweet! Sólo tienen que hacer RT.
https://t.co/hXDQiKv2aM

14 17

Acá tomando mate 🤘😎

A lo tonto esta es la personaje que mejor me cae xD

0 2

Sugar was the most cursed character I ever made — she’s evolved and been redesigned for 4 different campaigns, and every single one of them has died. Her most recent iteration as a kleptomaniac calico tabaxi was definitely the most fun, and the most memeable campaign lmao

0 1

¿Recuerdan la temporada que estaba en curso cuando ustedes empezaron a ver anime?

Pues fue cuando estaba retomando mis clases de inglés. https://t.co/t5qBIson3A

0 3

GhettoManga Weekly

IN THIS ISSUE: New Phife Album? | Agent Woo Got BARS | Horsemen in the Smithsonian | More DOPE Kickstarters | REVIEW- KAIJU EFFECT | and more!

https://t.co/5dlE0gFrai

7 11

「トムとジェリー」とSamansa Mos2 Lagomとのコラボレーション!トムとジェリーのドタバタな世界観を表現したアイテムを、2/18(木)より発売!思わず笑顔になってしまう楽しいラインナップです!
https://t.co/oVtYdLQwXy

1 4

En el streaming de hoy estuve trabajando en mi nueva obra, aun le falta bastante trabajo pero ya esta tomando forma

0 7

Congrats! Your art is really great.
I'm a digital artist from France. I make photomanips and I also draw.
https://t.co/XFKHZPrXcW

1 2

Hi thanks for the thread. I'm a self-taught artist from France. I make photomanips and I also draw sometimes.
https://t.co/XFKHZPrXcW

2 4