画質 高画質

STARTING THE NEW YEAR WITH A BANG??? found little sketches for a silly little demon persona so i made one, isnt he a silly little guy???

3 7

🎆HAPPY NEW YEAR🎆
2022 has been quite the ride, hasn't it? I hope all of you had a fantastic new years eve, lots of love, luck and health!🌸🌺

2 16

園長先生、ホワイトタイガー先輩、リッサ。
干支は概ねそろうはず。
リッサ以外の二人は、どういう生活してるか想像できますが、リッサはずっとこの姿のイメージがあります。
  

0 4

Oh, right - the finished drawing! 🫣⛈️
Mighty damn proud of this one.

Referenced from the amazing sculpture "The abduction of Persephone" by Bernini.

0 4

💜✨
昨日描いてたので載せちゃう!
描き初めイラストは後から載せます!


25 108

明けましておめでとうございます✨
今年もよろしくお願いいたします!
-------------------------------------------
希望新的一年大家都能往自己的目標邁進 !

0 6

やっと完成しました!
「私(リナ)の日常 No10『モッチと仲良し』」

0 6

年賀状かきました!白いうさぎ🐇もかわいいですが茶色っぽいのもかわいい🐰
今年もよろしくお願いします✨
背景の感じ、中学の美術でこんな感じの塗りやった気がする




2 9