画質 高画質

Tengo unas súper ganas de CanRus jaja xd No lo pude evitar 💕💕💕
Los amoooooooo!!!💕

Quise hacer un fondito bien bonis invernal, pues, porque supuestamente están en un lugar frío, pero bueno... no me salio ;u;

32 797

"No, no, no...I'm just responding your comment. You know me, I am not a pervert. But you seriously need to go check on it in the bathroom."

He must get rid of the weed.

0 0

✨𝙳𝚊𝚢 𝟸𝟾✨

🏴‍☠️𝙿𝚒𝚛𝚊𝚝𝚎𝚜🏴‍☠️

Oh no... I think they’re drunk :0
Yeah, my favorite AU 💕

0 0

Mano...que merda de mão é ess-

0 5

Con un día de retraso pero bueno... Happy Halloween! 🎃

8 25

finally got around to drawing a man in glass juno....i love him so much it's UNREAL

13 36

Tsukki is late for halloween 😔oh no... what should we do? 🐶👉👈#TsukishimaKei

57 144

Ya estoy harta de levantarme a las 7 am de lunes a domingo pero bueno...
🎃 Feliz Halloween my bros!!! 🎃

0 3

I'm late for i think???
I dunno...
So here's a 20 minute sketch.

0 3

Spooky 🥺🥺🥺🥺 dude a ti te debo mucho AAAA recuerdo cuando nos conocimos en la cepre porque tenia que ponerme al dia xD gracias por meterme al mundo de twitter ✨💙 es un infierno... pero me gusta! xD espero que nos podamos ver mas seguido >:'c amo jugar contigo L4D2💙

3 18

Não faça isso novamente,Felps,o susto que eu tomei mano........

0 4

Me- gives my iPad to mum to see a meme
Mum-mhm, *looks At my photos*
Me - o no...
my photos (there Not THAT Bad ;-;) i have more But-

0 0

Well, happy halloween I guess :D

(Is this much blood even ok on social media? I dunno... orz)

2 8

MDZS Online Gath Event OTSU!!!!!

English translation will be on 2 weeks from today, because yanno... LOL

https://t.co/zo3NPStOri

日本にいる方はもし良ければネップリをどうぞ!!


2 9

I thought I was prepared but no... bye bye the most beautiful man ever

1 10

me realising that if enmusubi could actually afford the expensive kimono.... it would have been a couple wear with Kido's.......

6 52

Wonder if we learned anything from the first lockdown. Early news is saying no... here is my silly collection of toilet humour cards to send to people to cheer them up. Post was a lifeline last time, it will be again, no doubt!

https://t.co/JPnROVYipg

5 6

Wena, esto está un poco fuera de contexto pero bueno... En los stream de surgeon simulator hice un dibujo de Civeria la enfermera, y ahora que ha pasado un tiempo decidí re-dibujarla... Que tal me quedo?

10 66