おはようございます🪷
悪天候ではありますが…☔
皆さま
良い週末をお過ごしくださいね🪷
  🇺🇦🌎

8 48

Thank you
I really appreciate your support.
A/D - SOLD !

https://t.co/jefnIbshca
tomorrow we can buy a gasoline generator and send it to Chernigov 🧡🙏🇺🇦

1 5

I am part of this nice initiative with this NFT. I wish they could get all humanitarian aid as they can.
https://t.co/OtWfOFEA0F

5 16

お互いの言い分を聞いて相手の気持ちになって
「ごめんね」「いいよ」 
そして引きずらない
こどもたちは知っている平和の法則

3 15

今度は版画風にペンギンを描きました。

イメージが湧くと直ぐに描けるのに、イメージが出来上がるまでに時間がかかるのです。
全く描けない時もあります。

アクリル ペンギン
 

1 35

Artist Miguel Betancourt sends us the image of "Tears", oil on canvas, dedicated to the Ukrainian people:

"What helplessness not being able to do anything, but only symbolize this bloody tragedy with strokes and colors"

0 3

всем бы иметь такую же совесть, как у Елены Осиповой

2 8

In Gostomel the russian army burned more than 30 horses alive in the stable💔
The cruelty and brutality of the war crimes can't be forgiven

236 1128

dat is me every single night since feb 24



please share my artwork. thank you <3

1 7