画質 高画質

Close Up Shot. Whew! Finished this piece finally ! Learned a lot and realized how intense environments are to paint! Next time I want more expression :)

1 2

[Haiken/OC]

A drawing I made for study project I am doing right now.

11 38

WHIP GIRL (bim approved)

no Livestream today :(

this is an oc, feel free to use it however you want.

0 6

シルエッタは設定上一定の模様を持つことはないので、本来ならこの絵が正解。
桜犬がここでは一番の古株。今だったら生まれなかったろうなあ。去年はかぐや。和菓子とかも食べてほしい。
今日はメンダコちゃん。
  

0 4