画質 高画質

commission
初めて中国から依頼された絵。営業用/基準サンプルとして使いたいので値段以上に描いた。
依頼人のオリキャラ。背景は月が見える窓と指定され、ポーズはお任せ。そして私は窓のガラスを割った。
髪の毛の描き方と色選びは以前と違うやり方を試した。
https://t.co/oOvZrezKiJ

2 12

NEW WHALE SHARK BOY!! KAIYO ✨✨✨ designed him the other week based off my whale shark plushie !!

1 15

“A great day to sock them sinners! Here goes!”

Although I did trace her from references I feel as though she looks better! Cannot wait for the DLC!

1 8

HIATUS IS OVER !!!

i tried a lot of new things with this drawing (spent over a week on it oof) to try and get me out of my funk, and i think it worked ! also have some exciting news in the next few days 🥰

2 7

[RT's appreciated!]
Icon commission 18

If anyone is interested in a commission like this, I'm doing them for $35 USD through paypal 💖 send me a DM if you're interested!
.
.

2 6

He came home early 😈🍀

Also tried a different way of shading him here ✏️

1 3

やっと絵を描く時間が出来ました。
これからまた、ボチボチと描いていきます。
ちょっと、マンガみたいに描いてみました。












0 5