画質 高画質

Step by step I'm working on something new... there are things I still don't like and I have no idea how to paint his goggles... also every time I draw him he looks different... but well, what do you think? ❤

0 4

すげー雑にiPadPro使ってお絵描きしたけど、書き心地めっちゃ良いしこりゃ楽しいぜ……しかし画力は上がらぬ。
描いたのはラブライブの推し。

0 8

水彩画にしようと書き出して
やっぱ水彩はデジタルだと面倒で
結局水彩下地の色鉛筆画みたいになる

0 4

"1 character 6 mangaka style"- Killua (HunterxHunter) PART 2
▪️Appli : Procreate
▪️Tablette : Ipad Pro 2018

203 952

サッポロポテト食べたら野菜はバッチリ
形にサッポロポテトらしさが薄いのが反省点

実物見ずに鉛筆画

0 3

صباحكم أحلام مُحققة ✨
Kind of a self portrait.


9 54

🖤💚💜 L I T T L E 🎃 W I T C H 🥰✨ it's now 🧙🏼‍♀️🔮✍🏻 𝗖𝗢𝗠𝗘𝗡𝗧𝗔 • 💖𝗗𝗔 𝗟𝗜𝗞𝗘 •↗️ 𝗖𝗢𝗠𝗣𝗔𝗥𝗧𝗘𝗟𝗢 •

0 5