画質 高画質

I still have so much to do but I really love it. Art touches my soul and I feel free like a bird.

0 4

Just thought I should do some personal works... So here's an unofficial sneakpeak of my work in progress persona oc/ mascot. This is Gwamu!

1 5

New female character - I call her rainbow-girl-support 😋😋😋

1 3

【版権・ぷよぷよ】
ipadproが12.9インチになったので試し描きです。
何故、アルルかというと、近くに資料あったので(おい)
画面が広々としていて使いやすいです♪キーボードも打ちやすくてよき。あ、クリスタで描きました!

6 21