//=time() ?>
#Apple教(#AppleKyo )
漆うしる先生 22年07月(V.B2)iPad
https://t.co/XGyQZMW1Jn
#イラスト #イラスト好きな人と繋がりたい #絵描きさんと繋がりたい
#絵柄が好みって人にフォローされたい
2/8水曜 https://t.co/CZmAvXkEWt
@cottoncandy_pud Hai! My name is georgi I'm 25 and I love art! Recently graduated with a BA in contemporary art and illustration! I've also recently got an ipad and made my way into digital art! 🌿✨
Nice to meet you!!!
久しぶりにipadのクリスタ見たら、描いた覚えのないヴパイがいたのでもったいない精神で上げ。
多分ipadでイラストかけるかな~のテストで描いたのか、ipadらしき物体がありますね…(自分絵解析)
昔のデジ挑戦?練習?(多分当時見たの映画の主人公)
デジ難しい...!
(ミニよりiPad Proの画質クオリティ高くね?でももう使わへん...重過ぎ!)
found this stupid sketch in my ipad: post 5re Jill and Chris are watching her fav TV shows (with allegory on their relationship) which she missed… it seems I though it was funny
Mon iPad que j’ai eu depuis plusieurs années est dead 💀
Un de mes principaux outil de travail qui s’envole et impossible d’en prendre un autre… j’ai le seum
具合悪いので、ゲームをせずに🙅
はじめてiPadでお絵描きしてみました。
難しすぎやしませんか。
具合悪いです。
気付いたら2時間経ってました。
具合悪いです。
はじめてにしてはよく頑張りました。
具合悪いです。
man I came a long way when it came to digital art
From drawing on my phone with my finger to my iPad & Apple Pencil
2018 v 2023
一太郎さん、ちょっと挙動不審なのでiPadちゃんでお絵描き。この前描いた絵の背景?をいじってました。夜の舞踏会を抜け出したのに捕まった受けちゃん。
QRT with an old and a new drawing
my first picture of 2019 when I bought an ipad vs one of my last works! 🥴 https://t.co/i45ioFTU1v