画質 高画質

I made this doodle of Gran right after the Silkie mount came out and it's been sitting on my iPad taunting me unfinished. It's not polished but it brings me joy anyway. Here's to a shorter art hiatus next time! 💙

2 4

Hai! My name is georgi I'm 25 and I love art! Recently graduated with a BA in contemporary art and illustration! I've also recently got an ipad and made my way into digital art! 🌿✨

Nice to meet you!!!

1 1

久しぶりにipadのクリスタ見たら、描いた覚えのないヴパイがいたのでもったいない精神で上げ。

多分ipadでイラストかけるかな~のテストで描いたのか、ipadらしき物体がありますね…(自分絵解析)

655 2949

昔のデジ挑戦?練習?(多分当時見たの映画の主人公)
デジ難しい...!
(ミニよりiPad Proの画質クオリティ高くね?でももう使わへん...重過ぎ!)

3 15

found this stupid sketch in my ipad: post 5re Jill and Chris are watching her fav TV shows (with allegory on their relationship) which she missed… it seems I though it was funny

16 79

寝ながらiPad持って描くの難しくない??という感想
字汚ねぇ落書きです

3 27

Mon iPad que j’ai eu depuis plusieurs années est dead 💀
Un de mes principaux outil de travail qui s’envole et impossible d’en prendre un autre… j’ai le seum

0 13

具合悪いので、ゲームをせずに🙅
はじめてiPadでお絵描きしてみました。

難しすぎやしませんか。
具合悪いです。

気付いたら2時間経ってました。
具合悪いです。

はじめてにしてはよく頑張りました。
具合悪いです。

3 74

わかめ(サブ)にゅーiPadに引っ越しました

17 112

man I came a long way when it came to digital art
From drawing on my phone with my finger to my iPad & Apple Pencil

2018 v 2023

1 3

iPad miniでちょっと描いてみた! めっちゃ描きやすい

0 8

iPadでおえかきしてました。絵柄悩み中。。。

3 17

一太郎さん、ちょっと挙動不審なのでiPadちゃんでお絵描き。この前描いた絵の背景?をいじってました。夜の舞踏会を抜け出したのに捕まった受けちゃん。

2 16

サインありとなしでけーかちゃん
大好きだぁぁぁぁ
(びっくりするくらい似なかった)

はじめてまともにぽよりーた(iPad)とペンを使って描いてみました

1 11

QRT with an old and a new drawing

my first picture of 2019 when I bought an ipad vs one of my last works! 🥴 https://t.co/i45ioFTU1v

0 2