画質 高画質

感謝 委託我畫黃曠☺️
好可愛的互動 有種初戀的悸動感💕🥺💕

38 206

Good evening . Botw lizard

0 9

I wanted to draw link's new design for botw2 in my style

0 5

I’ll start! BOTW Zelda because she feels so grounded and human. Her issues feel very relatable (obviously not to the degree of saving an entire kingdom) but it made it really easy to connect and relate to her.

0 1

続編たのしみ💕
そして遅くなりましたが…
300人フォロワー達成ありがとうございます🥺

 

26 164

princess mononoke, except it’s breath of the wild 2

1431 5428

guardian but make it wind waker
(did this a while ago but never posted it)

0 0

せっかくハイリアの盾絵文字が使えるので数年前にWiiUで描いたものを...
BotWは発売前で背景の海想像って言う笑

 

66 270

My warmup of BOTW’s Kass!

I tested some brushes, and might try doing more of this stuff. ^v^

1 1

My first digital art piece! I have a long way to go haha.

2 39

Yo también quiero el escudito AAAA
Aprovecho para dejar dos dibujos muy viejos que hice de Link, pero apenas salga el Botw 2, ahí les voy a caer con uno más reciente (?

1 10

drawing botw1 fanart to get excited for botw2

24 83

Wanted to do another experimental piece, this time with Link

2 3