Malatsukare! E-1 fase 2 dan 3 berhasil diselesaikan oleh armada Kapten Mala dengan baik. Drop: Jingei. Untuk E-2 akan dikerjakan menunggu map EO dibuka. See you on next livestream!

Archive: https://t.co/1Q7sOseca8

3 8

I*NMVEYBZN*N_(N**895ey89nbY)BREYB*E)TTTTTTTTTTTVKE$RTMEB(*T_)ERVKS%M_*(W+_#@(VUNM+}}}RB}NR(<)E_}>
+_E$+^N(EO+Y_<(%BI%U(u980E$708769570760945ka7m90m9=0,890=9MN0568N,04=9N7I.I.I.I.I.I.I.E607NHES45N67S4EW6547()*$&^%_*^b 9&*-9)(80(**9*9*-)M89_)

0 4

Hello everyone ! 🎉
call me Zerin ,Payin ,Czy and nice to meet you 🙌

Welcome to my gallery :) here I draw a lot of things
like fanart ,adoptable and some commission
my main fandom [ EO, Genshin, CookiesKingdom, Arknights ]

hope you like my art and enjoy !

0 4

Preparence, que dentro de poco suvire un comic para uno +18.
lo suvire por partes esperen para eo resultado final.

0 11

PCのEOセブンス、李央こと次回からは進藤李央になります。
記憶喪失枠アンドロイドなので無垢だけど平和主義タイプ?ですね。
まだ自我は芽生えてるかは怪しいですが芽は生えてきているなぁと。
データ的には陽炎+機兆で回避-3つけて機功なげるマンです。たのしい

0 3

Never played an EO game before but character customization is my favorite thing ever and I’m already attached to these

0 5

乙ですた!!!

これで予定の改造は一通り終わった。
EO進めればあと1人改造できるが、イベント見てから考えよう。

0 4

Kanako Eo's corsola

25 69

おはようございます。
とりあえず5-5を。

8日がイベメンテと発表されている以上、この連休は約束された準備期間ですよね。
(EOや任務の事前消化も含めて)

皆さん無理のない範囲で艦これ楽しんでまいりましょうb

0 8

1 - “Expedition log 973: We’ve finally arrived at EO-37, the last planet on our exploratory mission. Our security team call this place ‘The Pond’.”

0 18

先月から色々と出撃させてましたが雪風ばりの神回避を続けたメインのモガミン。ついに今月のEOで被弾したので漸く改二に改造しました(^▽^)/
艦種的に輸送作戦で夕張さんと組みやすいし、これからの活躍に超期待です。

…1ヶ月避け続けるなんて、キミ、そんなに改二になりたくなかったのかい?(;^_^A

0 4

いやぁ久々にミスとかで結構資材溶かしたゎw
まぁ拾って育成中のジョンストン入れたりサブ艦使ったり舐めプもしてたせいもあるかも
で途中99なったんでケッカリをば

週末で減った分回復させ、週明けにウィークリー兼ねて残りのEO割ってイベを迎えるとしますかねぇ

0 6

//repost from my main acc. filtered and unfiltered//

here’s my captain eo fankid 🥺 her name is kinza and i would nuke entire stars for her 👏🏼✨💜

0 3

Fanart da batata eo XET 🍟🥒 ( )

9 174

based on tcg cards by Atsuko Nishida, Kanako Eo, and Shibuzoh.

1 2

Full reference for Eo / Treoth.
Treoth only emerges when all is still, but in a negative way.

[Want a commission? DM me!]

[TAGS]

6 20

Drache-chan! And her gigantic boobies lol. ヾ(・ω・*)ノ
Sorry for the background I'm really bad at it. Have to practice more. (ノ•̀ o •́ )ノ ~ ┻━┻
Task Force 13th. MSA EO.

16 48

a doodle of one of my many catboys

his name is n'eo cream 🍨

0 4

「ぷらっと旅気分」にて「おにみみコーラ」紹介されました。
eo光テレビに加入していなくても、ネットで「eo光テレビ ぷらっと旅気分」で検索すると、動画を見る事ができます。
ぜひ!

https://t.co/daH0oS8F34

2 16