//=time() ?>
サイバーパンクローグライトACT『Loopmancer』7月13日発売―美麗な映像が確認できる体験版配信中
https://t.co/reyWhiYnq3
Sound ART Project「FLUcTUS」の体感イベントが6月26日 RED° TOKYO TOWER にて開催🙌プレミアムステージには、⼩室哲哉・寺⽥てら・popman3580、他、参加クリエイターが登壇予定⚡️プレミアステージ申し込みはWebサイトで受付中✨
https://t.co/OOuhVK8pvy
#TetsuyaKomuro
TK.STAFF
【6/5(日)優先予約開始‼️】
popman3580さん
ライブドローイングセミナー&サイン会✍️
描きためたクロッキー帳は50冊以上📚‼️
イキイキとしたポージングが得意なpopman3580さんにドローイングのコツを教えていただきます✨
https://t.co/zjVoksE9PX
サイン会はこちら✍️✨
https://t.co/Iahc1FJXh2
Rough seas - 30/05/22
#ArtistOnTwitter #art #AI #dalle #painting #digitalart #PhotoshopManipulation #boat #ocean #Creative #ships #artwork
There's no dark without the light..
The light of God beside me!
.
I'm pretty excited about his upcoming music,so I made a new art inspired by,again,one of his songs called 'Pain'! Hope y'all like it✌️🏼🖤
#ArtistOnTwitter #Photoshop #PhotoshopManipulation #fanart (untag in replies)
I created these a year ago (from 15th-16th)😅
(Re-upload from personal account)
#valkyrae #valkyraefanart #raetwt #PhotoshopManipulation #photoshop #edit
ANNUNCIO J-POP
- "Dandadan" di Yukinobu Tatsu (5 volumi, in corso, autunno) https://t.co/lSIO9qdAPh una opera che sta avendo parecchio successo in Giappone
#uscitemanga #mangaita #mangaitalia #newmanga #ilbazardimari #mangabelli #jpopmanga #Dandadan
タイムループACT『LOOPMANCER』Steamで無料デモ配信―東洋風サイバーパンク都市で消えた記者を探せ
https://t.co/dNKLFcUBj7
@chopman
chopmanさんに絵を描いてもらいました!
wickesy&meremペアをイメージしてもらいました!
かわいくていい感じ!
4枚も送って貰って すごくいい人でした!
Drawing a Mario enemy from memory every day until Nintendo makes a Mario monster catcher game.
Day 176 - Spring Topman
Incredible Photo Manipulations By Digital Artist
Visit: https://t.co/Y859E8sTTo
#photomanipulation
#photoshopmanipulation
#photoediting
#retouching
#photography
[ラッキーマン]
Another redrawing Shuuseiman, Niceman and Topman from 2012 and now. In 2012 mostly i drawn on traditional art now i prefer. Shuuseiman, Niceman and Topman only appeared on Luckyman Manga. They didn't appeared on anime like Sei Raman.
2012-----------------2022
@shiopan_umamill @fiona_chan17 あざお( *´艸`)意識するで~!
このpopman3580さんってかたの絵が好きすぎて 絵描き始めて 初めて模写ってるw
絶妙に難しくてマジで楽しいw
可愛くない?