//=time() ?>
Day 9
Me: "What emote should I draw today?"
Forte, playing RE3: "Something that shows how I feel about this game."
明日 配信するよ!ッて
言っておきながらRE3もうクリアしちゃったから何するか…決めてまへんわ✋(´ᴖωᴖ`)とりあえずおやすみなのだ〜! #おやすみVtubar
RE3ジルで下水道の扉を調べまくると?新しい動画出してます!よかったら見てください↓🍊
https://t.co/6O2ePO8MX1
※イラストは動画内のジルのイメージです!
byえもん
#バイオハザード
今日もバイオRE3観に来てくださってありがとうございました!
意外とハンターちゃん怖いやん?
顔好きちゃうわいッ( >⩌<)ベ-
今日も零式は楽しかった(≧∇≦)!!
明日も22:00からRE3やるよ〜んっ!
ヒューズ手に入れたぞ〜!このあと
どうなるんやろなッわくわくッ♪♪
ぁ、喉枯れた😇
#おはようVtubar
RE3配信 終わってから
久しぶりにポケモンしてた~♡⃛
あっという間に時間過ぎてて
びっくりだドンッ👀!?
んにゃまあ みなさま おつぜろ~!
おやすみなせ~⊂⌒~⊃_Д_)⊃スヤァ...。
Jill Valentine // Resident Evil 3 📸
#JillValentine #ResidentEvil #REBHFun #VirtualPhotography #VPGamersUK #RE3
나 곱슬더벅머리 흑발흑안 체격크고 능청스럽고 좀 순정남 재질의 캐한테 헤어나오지못하고있음
(1,2짤-바이오하자드 re3 카를로스
3,4짤-격기3반 동근혁)
おはよう見習い!!ハロウィンらしいこと全然できなかったし考えてなかった弓道見習いです!!
風邪は良くなってきたけどまだ喉が不調なので今日はおやすみです!!
バイオハザードRE3買ったよ!!
#おはようVTuver
The one and only Jill Valentine ❤️
#JillValentine #REBHFun #RE3 #ResidentEvil #VirtualPhotography
アカウントミスったのでやり直し…w
おはことでございますー!!
今日は、13時からバイオハザードRE3の耐久配信!!
・ゲームのハードモード
・最初からクリアまで通しの、耐久配信
どちらもやったことがないので、どきどきのどきです。
#おはようVtuber
been on a resident evil kick lately so i drew whirl as jill for her halloween costume! :) + some extra sketches in her re3 outfits
i beat re3 for the first time all in one sitting last night and here are my thoughts. #valevira #re3 #residentevil
Nini y'all 💤💤🧡🧡
I think plans for tomorrow is an RE stream, maybe if I can find my OG re3 somewhere on my PC that'll be the play, idkk yet but I enjoy playing those older games every now and then. Hope yah had a great friday!! 🥰💞💞
If you love Jill Valentine, post your favorite screenshots of her.
I'll go first ❤️
#ResidentEvil #RE3 #JillValentine #BringBackJillValentine #VirtualPhotography
I love Jill Valentine ❤️
#JillValentine #ResidentEvil #RE3 #ResidentEvil #VirtualPhotography #VPGamersUK #REBHFun