画質 高画質

FUck I can’t believe YOASOBI is deadass about to make me watch M.S.Gundam: The Witch from Mercury.

My friend showed me the OP and the prologue and now I think I’m hooked

0 1

Beguir-Beu Gundam (Witch from Mercury PROLOGUE)
Art done on procreate✨

I might open commission for these kind of art soon. Anyone interested? 😁😊

2 9

After rewatching the prologue and recently watching episode 1 I couldn’t resist drawing the new bean with the bits. Super hyped for the rest of the show! 💖

37 115

Watched the Witch from Mercury prologue. How come no one told me about THIS couple.

7 44

oh you thought Morgan Monday was over? just because we released the prologue chapter? you thought im not celebrating morgan moday since the free demo is out? and you can download it and play the demo for free? Fuck you. it’s go play our game

16 26

Suletta Mercury Prologue and Episode 01 versions ^^ - Gundam Witch from Mercury

5 12

If you liked the first episode of MSG: The Witch From Mercury and haven't seen the Prologue episode, I highly recommend it tbh

1 4

左上「祝福」のムービーのお母さん
右上「PROLOGUE」のお母さん
左下「祝福」のムービーのスレッタ
右下「PROLOGUE」のスレッタ(エリクト)

「祝福」は「ゆりかごの星」をもとにして作られているエアリアル目線のムービーってことを考えると、肌色的にスレッタ・エリクト別人説(娘説)はなさそう。

1 4

『機動戦士ガンダム 水星の魔女 』1話が面白すぎる!!!作画もヤバいし、オールレンジ攻撃した瞬間にBGMが無音になる演出は鳥肌立ったわ〜!

PROLOGUEに出てきたウェンディが可愛くて一目惚れしたのに、さっさと死んじゃった。『喰霊 -零-』のレッド・ツェッペリン好きな女の子を思い出した。

5 46

水星の魔女視聴時の俺の中のアズラエル
←PROLOGUE
→第一話 魔女と花嫁

0 3

ep 1
One of my biggest anticipated this season & man what a premier! Very diff tone from the prologue
But interesting nonetheless I do like the school aspect & some of the cast who were very interesting & fun! Already liking the world & very intrigued how this will go!

4 13

水星の魔女、prologue&一話見たぜ
映像すごい、戦闘の動きもパネェな
スレッタちゃんかわいいね...
ミネリオとエランが性癖に刺さっているので今後なにするか楽しみ
早く二話が見たい

0 0

機動戦士ガンダム水星の魔女
←Prologue見た時の僕
→1話見た時の僕

0 0

watched gundam s prologue and that's what i got from it

a bapi gundam

6 27

水星の魔女Prologue放送記念絵

47 150

detail shots from "Prologue" ✨ link below

76 371