画質 高画質

My RPG group is going to be starting a Starfinder campaign in the next couple of weeks and I for one want to play a massive space bear!

0 29

in honor of posting more ocs here's Red and Kelly, mine and 's pathfinder tieflings!! they are fiancées and are getting engaged a second time just for fun :)

4 27

the g in glorfindel actually stands for gender envy

0 5

Quick sketch and token of a sinister NPC from my current game. I might take more time and draw him properly…

0 6

Kommt zur Autogrammstunde im Signierbereich der am Samstag mit Samina König, die Stimme von Shana um 14 Uhr und mit Ronja Peters, die Stimme von Wilhelmina um 16 Uhr. Natürlich bringen wir auch ein Shikishi mit.

Unseren Stand findet ihr in Halle 1 - Stand D06.

10 54

Pathfinder commission for the wonderful of the poised monk, Vaala. Bonus points for anyone who spots her friend. 🐌

4 6

Keine Panik! Die Kaiserin ist da! In Episode unseres Comics "Die Löwinnen von Mulberry" trefft ihr erstmals auf Sissi! 👑

Hier findet ihr alle Episoden: https://t.co/JOv3xMxmrD

4 16

sketching ⛈ goblin shaman wife, i am ILL 😷
[ first time i’m posting her, be nice >:( ]
🌧⚡️
https://t.co/4t2GmSFnXY

13 69

Another piece that’s in my in-progress folder is this character illustration of my Pathfinder half-elf/hag-in-the-making witch, Aurora. I am having a hell of a time settling on a color palette, so the colors in the sketch are all over the place.

2 4

Sketchie of my pathfinder character to provide a general ref

0 0

Das erste Kapitel von "Der Tod & das Mädchen", Teil 2 ist jetzt online.

Durchgehender Seitenaufbau, durchgehende Handlung.
Wer findet das Detail im Bild? 😉
https://t.co/BaZrux9uNQ

2 27

Happy belated birthday to 🎉

Because of Covid restrictions, we haven't played nearly as much as would have wanted but still made some awesome memories in the world and with the tools created for us 🤗

(A bit late but whatever)

1 6

Quick painting for my pathfinder campaign.
Starring our play from last week, the bear and the three little goblins.
I'll be posting a bit more consistently for a while ´´

4 38

¡Leyendas! ¿Cuántos de ustedes ya leyeron el nuevo libro de y , "La Aventura de Pathfinder". Conozcan más a esta gran leyenda de las Tierras Lejanas y cuéntenos, ¿quién ya se enganchó con esta historia?

Lee el preview 📖: https://t.co/3dXDkK3rVz

2 34

Stockholm Requiem (2018)
spannende Krimikost aus Schweden. Ich greife gern zu Skandikrimis, die deutschen Krimis empfinde ich inzwischen als nervig.
📺

🐈‍⬛

0 1

Der Goethe

Was wär ich
Ohne dich,
Freund Publikum!
All mein Empfinden Selbstgespräch,
All meine Freude stumm.
🪶J.W.von Goethe

🎼J.S.Bach:Orchestral Suite No.2 B Minor ,BWV1067
Marc Hantai▪️Jordi Savall
https://t.co/0bj9SiChqr

🖌️L. Müller (1834-1892):Weimar, Goethes Gartenhaus

11 29