画質 高画質

Oba!!, sou a yax
14 anos
artista digital, faço fanart as vezes, entao cola ai.
(´▽`ʃ♡ƪ)

2 5

More funding directly equates to more content! We’ve funded but we want to expand the book value as much as humanly (or Threnly!) possible! Stretch goal 1 delves into the history, customs, language, & art of the Thren & Murai... but there’s so much more on the way!

4 25

Es un poco como lo de aquel vestido que todos lo veian de un color diferente. Al final del dia puedes decir que el color de pelo de Megumin es el que quieras, simplemente no especifiques si te refieres al anime la novela o el hentai. Porque cambian mucho de uno a otro.

0 2

- Suumurai

Suu samurai. Suumurai. Yeah.
I really like the effect with the grays I did here :D

1 26

Sembari menikmati sarapan di bawah pohon, Sos mendengar cerita Budhe mengenai sejarah keluarga Maitreya.

Lalu Sos memberitahu Budhe sebuah perasaan yg telah lama bersarang di hatinya.

Paralel dengan itu sebuah tantangan baru dalam kehidupan Reya pun dimulai.

1 14

Drizzpole and Rainphibian, the rain tadpole and frog Zokai.

They bring little rain clouds wherever they go, and Drizzpole is light enough to float on it. Rainphibian relies instead on powerful jumps.

9 25

ceritanya disuruh gaya selfie ala ala

Hajun: Siapa yang mau pegang kameranya?
Ann: Allen aja! Allen!! *dekap allen*
Allen: Gi-gini ya...
Hajun: *nunduk buat nimbrung*
Allen: ...oke aku mulai.

0 4

artblock melanda, tapi project tetep mengintai..

source : pinterest

0 0

The thing that inspired me to make this was somone saying that sniper tf2 looks like a borzoi. That and I also wanted to try and make some new brushes in sai.

4 35

Gente ajudem esse menino da primeira foto a reencontrar o pai. Eles não se veem a anos, cliquem nesse link e deem um like pra o pai dele ganhar um concurso com uma passagem pra ver o filho : https://t.co/671kXirdkC

7 10

yuk sabar 4 semester lgi trus ambil profesi 1 tahun abis itu selesai.........

IYAAA 3 TAHUN LGI LULUSNYA BJIR

0 0

Cuando hice el original a tinta, todo el mundo creyó que era mi versión del challenge de la pierna elevada...
Yo acababa de ver Cobra Kai.

7 61

So far what I've found is that I like Clip Paint for sketching, but I prefer the do the rest in SAI. May try painting in Clip Paint soonish tho. Meanwhile have chibi Iwan

2 8

😷 En raison de l'état d'urgence sanitaire au Japon sont repoussés :
_ Le prochain film "Fate/Grand Order" au 15 mai.
_ Le film "Gundam: Hathaway" au 21 mai.
_ Le live action du prochain "Kakegurui" à une date inconnue.

7 68

こんばんは♪くうかです。

サブブログ「スキマ時間ラボ」のメインキャラゆずいろ。

自作アイコンからSai.さん()のアイコンへ進化しました✨

こだわりは、
✔️ゆずをかぶっている
✔️髪の色がスプラのピンク
✔️洋服がタタキケンサキのスミカケシャツ

Sai.さんありがとうございました!

1 62

🎞️ À cause de la pandémie, la sortie du film Fate/Grand Order Divine Realm of the Round Table: Camelot – Paladin Agaretam est reportée au 15 mai.

7 36

Попробовала Paint tool Sai. До этого не было желания разбираться в программе, но могу сказать, что мне понравилось, хоть покрас получился криво.

0 6