Did you say Pokémon, Dragon Ball and Fire Emblem? Here are some of my drawings (Pokémon, Sumia from FEA and Lucca from Chrono Trigger). The only thing is I don’t work in digital. I’d love to do your commission if you’re still looking!

2 3

💞✨☀️Cloying☀️✨💞




Hise una Cloying algo fea peor tal vez haga algo mejor 👊😔 y seria de bitter xd

3 29

HAPPY BIRTHDAY TO STAHL! THE BESTEST BOY!!!!! Open for a sweet surprise!

75 141


ficha fea y toda rapida antes de que empiece mis clases-
denle amor ;-;

28 158

Exootex uploaded Fea tricksters new style https://t.co/JVisCbMyWJ

0 0

Mencioné que tengo Wattpad y una historia fea? No? Ok
(Nancy y Sack) unu *llora

0 2

Pride Month has never been my most favorite things in the world but I thought I would give it a chance and really be proud of who I am as a person. This is Part 1 of 4 for my contribution to Pride month. This is the only one that will fea/ my bf. Hope you learn something about me

1 1

Soo, to celebrate summoning Anna in Heroes, I redrew one of her sprites! These swords were hell to render and line, but it was worth it!

16 26

| Fire Emblem | FEA |

“...I’m ready, Lucina...
...Finish it...”

0 0

Ah yes, me, my husband, and his big ass killing edge

1 5

Este es el otro dibujo de rubegetta de hace 2 meses q nunca terminé pq es la wea más fea q he hecho JAJSJSJASJ😩👌 se podría decir q es un remake¿¿

1 18

FELIX EVER AFTER is out now. CEMETERY BOYS is out in September. Both are magical in their own ways. It's 2020 y'all. Time for 14.5 million followers to find some new heroes.

FEA: https://t.co/qmLdTyGpPE
CB: https://t.co/qSCXV7YkWU

296 742

my wrist has been kinda messed up lately so i never got this done in time for chrom's bday but imma post it anyway

143 452

Así como nunca voy a perdonar a Kishimoto por dejar a 10/10 soltera tampoco me voy a perdonar a mi por dibujarla tan fea

0 0

Perdón no me resistí :SS

y perdón por la letra fea también xD laksjdal
https://t.co/GiJRTXUwEB

4 28

2018.05.22
creo que es mi primera luka

im not okay;;
chiqui te re quiero y todo pero, por que estas TAN FEA!??

2 17

Fea:Great Lords redraw. 2020 ~ 2015

5 12

Otro cliente satisfecho pero esta vez con 2 comisiones, me pidio a Catra de la serie de Shera y a Bety de Bety la fea, me diverti mucho dibujandolas a las dos, son re hermosas 💕🌻✨#Catrafanart

1 12