画質 高画質

More work in on It is mostly vector shapes with & transparency with vector brush work & textures.

0 8

ลูกเทพ จากแทคแต่งตัวตามเมนชั่นอีกแล้ว มีแค่คนเลือกชุดสีดำให้นุ้ง อมอมยิ้มเป็นซิกเนเจอร์

1 0

いいお天気で気持ちの良い1日でした。
CO2減ってるから空もきれいに見えるのかな。
近所を走る車はあんまり減ってない気がするけど…。

Ally022/100

0 5

メディバンにしてからというかipadpro買ってからとにかくデジタル絵楽しすぎて時間有り余ってるので今のうちにたくさん描いとこ……一ヶ月くらいでなんとなく上手くなった気ィするわよ あと背景どうにかしたい同じハート背景やないかい!!!!!

2 17

I saw that literally everyone is doing the challenge and I figured I wasn’t a bad idea to do it! It was a lot of fun to do usagi in my style!

1 3

This is actually for a TikTok but it was sooo cute I had to post it ^^ hope you guys like it! ❤️💖

1 8

"Soy una sailor scout que lucha por el amor y la justicia.... Soy Sailor Moon!! y te castigaré en el nombre... de la Luna!"
Simplemente me gusta la designio de ella.

3 3

【リクエスト絵】Skebにて「アッシュ・クリムゾン」(KOFシリーズ)をリクエストいただきました! ありがとうございました!
https://t.co/v6WnCn09ot

34 54