2 hours before it’s due🧡 i hate you iso

0 2

My first deep sky photo

Gears:
Nikon d5300
Nikon 70-300
Yunteng tripod

300mm
950 images stacked
0.67s each photo
iso 25600

Orion Nebula in monochrome

Before After

9 60

Same as yesterday, my commissions for pokemon doodles and iso illustrations are still up!
You can view completed isos here: https://t.co/GstyI0iPhB
and order from here: https://t.co/jdmXCz9BjJ
I've adjusted the pricing accordingly, DM for inquiry.
Thank you all very much! 🙇🏻

152 555

Iso commission for ! Thank you so much for commissioning me! 🙇🏻

98 817

I wasn't able to cancel a flight on time (it was backed up to hell) so looking to make back the costs >.<
Offering pokemon doodles or iso illus! DM for inquiry if you have questions /o/
https://t.co/jdmXCyS0sb

212 678

油絵って反射して綺麗に撮れないよねー…💦

一応綺麗に撮れた設定をメモ

前傾にする
床からの反射防ぐ(黒い服)

①オート

②マニュアル
•F5.6
•ISO3200
•ホワイトバランス:蛍光灯

③フォトショップ加工
•ゆがみ補正
•明るさ −5
•コントラスト +100
•修復ツールでゴミ取り

※③は適宜

0 3

Yksi iso syyllinen on kyllä Oshibudo, joka iskee niin täysillä mun idolifanin sydämeen. Haluaisin ChamJam-cossiryhmän ihan sikana vyäääääää 😭😭😭😭

0 3



こんなの描いてる絵描きです

日商 簿記検定2級
硬筆書写技能検定2級
ISO14001環境内部監査員
…の資格持ってます。今のところ全く生かせてないけど。

1 8

last one: Acer is a non-binary ISO

1 4

So I'm experimenting with a new art thing... building dnd iso assets. This is a test with a night elf house from wow. I'm still working on the technique, but I really dig it so far.

4 13

Yo de pequeño mira pokemon pero con el tiempo lo deje
Pero solo cuando entre al colegio conoci a un joven entrenador que me guio a se camino de nuevo
Gracias a el iso que mi amor por pokemon volviera y se lo agradesco
Mucho
Gracias tambien a pokemon por tantos años de alegria

0 2

Introducing our artist, Iso!
Iso will be illustrating for the Bluebell.

Follow Iso on twitter, instagram and tumblr: , @/11ish and @/glitterbowl

2 20

Intente seguir el tutorial que iso Bliblu y creo que funciono
Ahora ya se dibujar más facil😔👊💕Gracias wapa :"
Este es el que dibujo que ise de y creo que
talvez puede servir como fondo de pantalla...
Denme su opinion,mejore un poco :"??

39 306

Quise hacer un pequeño fanart del bonito afiche que iso Chiqu1wawi para la Cohete Lunar
me gustaron mucho los personajes del afiche ahre💖
y de paso vengo a decirles que vayan a la Cohete este fin de semana,será sabado y domingo y habrá gente muy talentosísima 😊

3 10

On way home from last night, we pulled off the A84 at the head of Glen Ogle near Lochearnhead. This was the view in the direction above the city of

24 mins exposure , ISO400

23 111

多目的3連モジュールカメラ搭載Iso波ちゃん(JN)


寝ちゃうのであげます。

塗りちゃんと勉強しないと。

4 11