オメガモンAlter-Sで出張デジギャラリーに応募・掲載していただきました。(応募を周りに伝えてない、名前未記入、まさかのnotサクヤモンな絵なのでほとんどの人がわからなかったのでは…?!)
写真収めてくれた方々、スタッフの方々ありがとうございました!EXPO楽しかったです!

98 359

DIGIMONEXPO2025お疲れ様した~!!!
情報量多くて最高だった(*^^)v
デジモンに溺れる2日間ヨキヨキ
出張デジギャラリーで掲載された絵はコチラでした~
見つけられたかな?

454 3001

MUGEN ⚠️

This was going to be my entry for the but I couldn’t deliver it on time so I stayed out
But still I wanted to share it you since I put a lot of time and effort on this drawing ❤️‍🩹
Hope you enjoy it!

526 2141

デジギャラリー用に描いたよ。
探してみてね。

436 1994

Cunomon submitted a piece to Digimon Expo 25 and it actually got selected! The rules say we can’t put our pen name or social media name, but I’m still super proud to say this one’s mine!

732 3433

EXPOの出張デジギャラリー用に描きました!
サンドリモンに憧れるシスタモンブラン、ぜひ会場で見つけてください〜!🙏

467 1793