私が二次創作デザインさせていただいたアンテAUのstoryswap dustbeliefのキャラさんを5年越しに見ていただいたらしく、嬉しいので当時描かせていただいたキャラさんを再掲載します🙌ありがとうございます!!

1 14

Rounds 1 and 2 of my StorySwap design takes, still working on the rest, though I do have Chara and Asriel done aswell, but they won't be shown until rounds 3 or 4. (Please tell me if I'm doing tags right I don't use Twitter often)

5 5

# 最初にリプきたキャラを一週間描き続けて画力向上するか試す

3日目 スプリンクルさん

4 14

# 最初にリプきたキャラを一週間描き続けて画力向上するか試す

1日目 スプリンクルさん


5 19

Last design of the bunch! Featuring... Alphaton! The weabo star of the underground, and rocking the pixie cut uwu

1 2

Alright, time to finish up my Undertale content! Short little thing I did, basically just did shiftverse, but with the storyswap cast, so storyswapverse?

Anyway here's ink and Error Asriel

2 3