//=time() ?>
És el dia dels gossos? Just avui m'he topat amb aquest josei de la Nobuko Hama sobre una dona que perd la vista en un accident d'esquí i el gos pigall Happy, que dona nom al manga. Es va publicar del 1995 al 2012 amb un total de 33 volumassos + seqüela de 15 més (2010-2021).
Trenta-dosè dia de #confinament. Els gossos, els millors amics: ara més que mai. #esbós #il·lustració #SantaEugènia #Girona #Joemquedoacasa #desdelbalcó #covid19
Però la part positiva és que ens trobem amb l’Eugènia del @cavallfort i la seva família! Ohhh! Quina coincidència!😄
Finalment ha conegut en persona a l'Arn, el protagonista d'unes tires que hi publiquem😁
#comic #cavallfort #animals #gossos #català #revista
Hi ha molts bons dibuixants.
Hi ha uns quants dibuixants molt bons.
I només hi ha un grapat de dibuixants fora de sèrie.Això és...
📢En Pau @Pau_Escapula engega un #verkami per publicar un còmic ESPECTACULAR en #català👏
➡️https://t.co/ijtGF3kQG6
#comic #fantasia #gossos #animals
Quins són els aliments PROHIBITS per als gossos? .@ggeorgginac ens ho ha explicat a #femelgos! @rac1 #rac1