ちょっと遅くなりましたが月刊NOBOSHOを に登録しました。
セブン‐イレブンです。予約番号XBTD69EK
A4、2025/07/27迄
モノクロ印刷2枚分の料金がかかります。ご注意下さい「2枚を1枚」を「しない」、「両面」を「短辺とじ」にして進んでください。宜しくお願いします。

14 74

I know we made this account to be into blankshipping posting (i'm sorry) but i wanted to leave this here. Ryuka love them and i love make things for her so~ A little NoboSho <3 Also i tried to hand coloring yup („• ᴗ •„)

2 2