//=time() ?>
ちょっと遅くなりましたが月刊NOBOSHOを #ネットプリント に登録しました。 セブン‐イレブンです。予約番号XBTD69EK A4、2025/07/27迄 モノクロ印刷2枚分の料金がかかります。ご注意下さい「2枚を1枚」を「しない」、「両面」を「短辺とじ」にして進んでください。宜しくお願いします。
I know we made this account to be into blankshipping posting (i'm sorry) but i wanted to leave this here. Ryuka love them and i love make things for her so~ A little NoboSho <3 Also i tried to hand coloring yup („• ᴗ •„) #ingo #akari #nobosho