//=time() ?>
"Ossi" is one of many original anime character 1/1s @616e696d65 & @NishiiTerumi have created in ZERO x IREZUMI.
Like the others, he is inspired by elements of NFT trading / blockchain. Ossi's inspiration is NFT marketplace @opensea. After all, he's a ventriloquism influencer.
NEW CHARACTER: OSSI
Thanks for being patient! Hope you enjoy this latest character, more info on him next week!
Name: Sira Ossi
Series: Henry Stickmin
Gender: Female
Age: ??? (Adult)
Species: Stickman/Cyborg
One the CCC directors. She takes her job very seriously.
必然とも言える巡り合わせです!
thequro × デ・オッシ
【泪橋で逢いましょう】
日時:11/12(土)15:00開場,15:30開演
会場:南千住泪橋ホール
料金:3,000円+オーダー
出演:
デ・オッシ(ex. NolenNiu-de-Ossi)
thequro~ザクロ~
予約:https://t.co/t9n8Ot31cf
8/4(木)21時より予約フォームオープン
#MareCoiVersi
#30maggio
#BuongiornoATutti
Sotto l'azzurro fitto cielo
qualche uccello di mare
se ne va ;
nè sosta mai : perché tutte
le immagini portano scritto
"più in là"
[Eugenio Montale, Ossi di Seppia]
@PaolaToogoodxme
#Art Hans Zatzka
Dollface🪆☘️
J’ai pas mal d’ocs qui travaillent dans la pègre, et Dollface en fait partie ✨
J’ai ossi pas mal galéré pour l’illu donc j’ai yolo la fin pour la rendre plus fun/
D’ailleurs, elle possède comme Toc de faire les choses par 3 (un chiffre divin), d’où la phrase 👀
Se que es tarde, pero me apetecía...
Imagen de Ossi Saarinen
#digitalart #digitaldrawing #fox @ConoceArtistas
@Famimatsu Since it was on my feed here's some art of some of my most recent ones. (All Henry Stickmin)
A competitive pilot named Halley Kopa
Sam Sabich. A Sandwich City Worker
A serious badass old cyborg named Sira Ossi. She's a CCC director. (She usually wears makeup and hair dye.)
Sira without her hair dye and makeup. Yes she’s old but she can kick ass.
#myart #HenryStickmin #fancharacter #sira #ossi #siraossi #old #Cyborg #Transparent #gaming #CCC
Bluppp :3
Un redraw d'Olwenn ! (Encore ui)
J'ai raccourci ses cheveux un peu ossi, ça lui va trop bien 🥺
@kaibaresort @VentStan : jsuis dsl jai pas de fucking dessin de lui parce qu'il est trop swag pour que j'arrive à le dessiner, il s'appelle MARK il fait le bg mais tout le monde l'aime bien et franchement il est cool. Ossi il est moitié Elfe c'est plutôt stylé nn. il pose comme toi en selfie